Billeder der viser måned efter måned..


ePonk
 Share

Recommended Posts

Hej motion-oline :) Jeg har længe trænet mave, men ved ikke hvor lang jeg er nået. Derfor ville jeg gerne spørge jer, om i kender nogle billeder,hjemmesider eller hvad det nu er hvor man kan se hvertfald minimum 5-6 billeder. Feks, hvordan hans krop så ud her, og hvordan den så ser ud efer 1 måned..

Er det indviket fortalt, så skal jeg nok gøre mig mere umage ;)

Takker på forhånd..

Link to comment
Share on other sites

Hej motion-oline :) Jeg har længe trænet mave, men ved ikke hvor lang jeg er nået. Derfor ville jeg gerne spørge jer, om i kender nogle billeder,hjemmesider eller hvad det nu er hvor man kan se hvertfald minimum 5-6 billeder. Feks, hvordan hans krop så ud her, og hvordan den så ser ud efer 1 måned..

Er det indviket fortalt, så skal jeg nok gøre mig mere umage ;)

Takker på forhånd..

Hvis det skal være pålideligt, kan du ikke bruge alle de kommercielle sider som forsøger at sælge et produkt og derfor viser sådanne resultater. Dvs du skal have fat i sider som dette, bodybuilding.dk osv.

Problemet er, at du ikke er dem. Du kan ikke sammenligne dine resultater med andre. I har ikke samme genetik, og med stor sandsynlighed ikke samme udgangspunkt.

Det der er langt vigtigere er at du sætter dig ind i hvordan du sætter et fornuftigt trænings program sammen, og indtager en kost der passer til dine mål med dette program. Det andet hjælper dig ikke.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share