Made in The Gym®©


Nick_BB
 Share

Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

WTF?! blink.gif

Det lykkedes dig at gennemføre én power træning, som faktisk gik rigtig godt og så skipper du UD2 og hopper på MMA?! Eller er du skiftet til MMA variationen af UD2?

:blink:

Hvor har jeg skrevet, at jeg skipper UD2?!

Findes der sådan en version?

Så kom du alligevel afsted til CSA.... Glæder mig til at læse mere om dine oplevelser. Pas på, man bliver bidt af det wink.gif Og så mangler du et "mixed" i din logtitel. Du skulle jo nødigt blive forvekslet med folk der render rundt og laver kata efter et 1000 år gammelt pensum laugh.gif

Du skal være velkommen (:

Jeg har udeladt "mixed", da det ikke kun er MMA. Jeg har også tænkt mig at prøve kræfter med kickboxing og/eller BJJ så længe, at jeg har så meget fritid som nu, hvor jeg hverken har et fuldtidsjob eller skole.

Det' ik' BB!

MMA --> Cardio --> Ripped --> BB :wink:

Link to comment
Share on other sites

Thor: I don't get it.

Okay. 'MMA' dækker over udtrykket Mixed Martial Arts og derfor bør du netop skrive 'Mixed Martial Arts' eller 'MMA' i din logtitel når nu du har tænkt dig at kombinere kickboxing, BJJ etc til brug indenfor den genre som UFC og Pride tilhører.

Martial Arts (uden mixed) forbindes mest med karate og den slags...

Jeg prøvede bare at pointere det DBM skrev tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Hvor har jeg skrevet, at jeg skipper UD2?!

Findes der sådan en version?

Lyle gør det temmelig klart at man IKKE har ressourcerne til at restituere sig fra mere end hvad der er foreskrevet, med mindre man inderlig brænder for at overreache/overtræne. :wink:

Side 73 til 75 dækker variationer til udholdenheds- og andre atleter. Ellers er der også bunker af information at finde på hans forum.

Link to comment
Share on other sites

Okay. 'MMA' dækker over udtrykket Mixed Martial Arts og derfor bør du netop skrive 'Mixed Martial Arts' eller 'MMA' i din logtitel når nu du har tænkt dig at kombinere kickboxing, BJJ etc til brug indenfor den genre som UFC og Pride tilhører.

Martial Arts (uden mixed) forbindes mest med karate og den slags...

Jeg prøvede bare at pointere det DBM skrev tidligere.

Nå, nu er jeg med. I har ret - tak :smile:

Lyle gør det temmelig klart at man IKKE har ressourcerne til at restituere sig fra mere end hvad der er foreskrevet, med mindre man inderlig brænder for at overreache/overtræne. :wink:

Side 73 til 75 dækker variationer til udholdenheds- og andre atleter. Ellers er der også bunker af information at finde på hans forum.

Nu laver jeg ikke andet cardio end at cykle ca. 80 km. om ugen, så jeg tror, MMA er dén mængde ekstra cardio, der skal til. :smile:

____________________

Jeg har DOMS i lats, hams, glutes og obliques.

Depletion Workout 1/2

Cardio

Cykling: 20,37 km - 22,7 i snit - 42,1 på toppen.

Bench Presses

15 x 60 kg

15 x 60 kg

15 x 60 kg

20 x 60 kg

20 x 60 kg

BB Rows

15 x 60 kg - uden straps

15 x 60 kg

15 x 60 kg

15 x 60 kg

A1)

DB Shoulder Presses

15 x 18,5 kg

15 x 18,5 kg

A2)

Lateral Raises

15 x 11 kg

15 x 11 kg

A3)

Leg Extensions

15 x 70

15 x 70

15 x 70

15 x 70

Edited by Nick_BB
Link to comment
Share on other sites

Depletion Workout 2/2

A1)

Incline DB Presses

15 x 21 kg

15 x 21 kg

15 x 21 kg

A2)

Cable Rows

15 x 35

15 x 35

15 x 35

B1)

Cable Crossovers

20 x 22,5

20 x 22,5

20 x 22,5

B2)

Lat Pulldowns

15 x 70

15 x 70

15 x 70

C1)

DB Shoulder Presses

15 x 16 kg

15 x 16 kg

C2)

Leg Extensions

15 x 60

15 x 60

- jeg lavede ikke flere sæt, da mine ben var ret trætte efter at have cyklet i modvind hele vejen til træning.

Lateral Raises

15 x 10 kg

15 x 10 kg

D1)

Hammer Curls

20 x 10 kg

20 x 10 kg

D2)

V-bar Pushdowns

20 x 50

20 x 50

Link to comment
Share on other sites

MMA

I dag var opvarmningen løb med forskellige variationer(svinge med armene, løbe baglæns osv.) Fuck det var hårdt - jeg havde nær fået hjertestop.

Vi lagde ud med nedtagninger(submission?) direkte på gulvet(ca. 3-4 cm tynd måtte), hvor jeg havde svært ved den tekniske del ved at smide modstanderen korrekt ned samt at lande rigtigt. Derefter skulle vi lære to stillinger(submissions?), hvoraf den ene var en armlås. Jeg synes, at begge var nemmere rent teknisk end nedtagningerne i starten, selvom de krævede flere trin. På et tidsunkt kommer min makker til at lægge for meget vægt på min underarm - jeg har lige siddet med is på.

Derefter var der igen nedtagning, dog denne gang på en tyk madras. Det tillod selvsagt lidt mere kraft i nedtagningerne, hvilket jeg kunne mærke, da det var min tur til at være offer; den ene gang fik jeg en arm i hovedet(jeg skal nok have fat i nogle tandbeskyttere allerede) og anden gang var der en japaner/kineser, der fandme fik luft under - jeg troede næsten, jeg fløj :laugh:

Til sidst var der gulvkamp(sparring?), hvor man naturligvis ikke måtte slå. Jeg vandt 11 ud af 12 kampe :w00t: Den sidste nåede ikke at blive afgjort, men jeg havde nok tabt, da jeg var ret udmattet. De sidste 5 var mod føromtalte japaner/kineser, der var rutineret, sammenlignet med mig(han har gået til MMA i én måned samt noget andet kampsport tidligere).

I dag har jeg cyklet 24,47 km. - topfart: 44,8 Km/t.

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning:

Cardio

Cykling@15 km

Tension Workout

A1)

Bench Presses

12 x 60 kg

12 x 70 kg

12 x 70 kg

12 x 70 kg

12 x 70 kg

A2)

BB Rows

12 x 60 kg - uden straps

12 x 70 kg

12 x 70 kg

12 x 70 kg

12 x 70 kg

- min lænd var ret stram her.

B1)

DB Shoulder Presses

12 x 21 kg

12 x 21 kg

B2)

Leg Extensions

12 x 80

12 x 80

12 x 80

12 x 80

B3)

Lateral Raises

12 z 13,5 kg

12 x 13,5 kg

C1)

Unilateral Cable Curls

12 x 25

12 x 25

12 x 25

C2)

Rope Pushdowns

12 x 50

12 x 50

12 x 50

Link to comment
Share on other sites

Nu kommer det, jeg ved, nogle forventede. De personer sidder sikkert og tænker; "Hvad sagde jeg". Tja, det rører mig ikke. Så er det på plads.

Nu til sagen; Jeg dropper UD2. Selvom jeg ikke har pligt til at redegøre for grunden heraf, vil jeg alligevel knytte et par ord; Kort sagt, synes jeg min livskvalitet er faldet lidt siden jeg startede på UD2. De blodsukkersvingninger, der uundgåeligt er en del ad UD2, er ikke lige min kop te. Derudover("ej, er det rigtigt?", vil nogle af jer ironisk tænke) har jeg brug for en god mængde mad for at klare både BB, MMA og hvad jeg ellers laver. UD2 fristede med sine hurtigt-kommende resultater(som jeg har set hos andre), men jeg må nøjes(i mangel af bedre formulering) med en langvarig, men samtidig sundere løsning.

Hvis der er nogen, der er fristet til at skrive, hvordan de havde ret i, at jeg ikke kunne klare UD2 samtidig med det andet, kan I lige så godt droppe det - det vil ikke bringe jer nogen veje.

God søndag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nick

Jeg synes sku du virker lidt paranoid, hvem er det du tror der vil komme og punke dig for at træffe et valg du føler er bedst for dig?

Du står sku ikke til ansvar overfor andre end dig selv og så længe du gør det du føler er bedst så er det jo som det skal være!

Link to comment
Share on other sites

Hey Nick

Jeg synes sku du virker lidt paranoid, hvem er det du tror der vil komme og punke dig for at træffe et valg du føler er bedst for dig?

Du står sku ikke til ansvar overfor andre end dig selv og så længe du gør det du føler er bedst så er det jo som det skal være!

Jeg kan godt forstå, at du tror det, men jeg er på ingen måde paranoid. Jeg ved bare, at der har været noget snak i krogene vedrørende mine forsøg på at cutte. Fred være med det - jeg ville blot pointere, at jeg er klar over det.

Det sidste kan jeg kun være enig i - fint skrevet :smile:

Link to comment
Share on other sites

LOL - You don't get it :tongue:

Apparently not :smile:

__________

MMA

I dag lærte jeg to nedtagninger. Senere nåede vi til sparring, hvor jeg igen ownede den tidligere nævnte japaner/kineser. Derefter var jeg ved at blive ownet af én med 1 års erfaring. Spørg mig ikke, hvad han laver på et introhold.

Jeg har fået nogle hudafskrabninger, hvilket gør lidt nas. Derudover har jeg et rødt mærke ved venstre biceps.

Nu smutter jeg i seng - natnat.

Link to comment
Share on other sites

Nu til sagen; Jeg dropper UD2. Selvom jeg ikke har pligt til at redegøre for grunden heraf, vil jeg alligevel knytte et par ord; Kort sagt, synes jeg min livskvalitet er faldet lidt siden jeg startede på UD2. De blodsukkersvingninger, der uundgåeligt er en del ad UD2, er ikke lige min kop te. Derudover("ej, er det rigtigt?", vil nogle af jer ironisk tænke) har jeg brug for en god mængde mad for at klare både BB, MMA og hvad jeg ellers laver. UD2 fristede med sine hurtigt-kommende resultater(som jeg har set hos andre), men jeg må nøjes(i mangel af bedre formulering) med en langvarig, men samtidig sundere løsning.

Det er ligemeget hvad der virker for andre, man skal finde det der virker for en selv. UD2 var ikke for dig (På dette tidspunkt ihvertfald). :smile:

Held og lykke med dine MMA endeavours!

Link to comment
Share on other sites

Henvisning til noget Oksen en gang skrev på MOL og sidenhen er blevet punket "lidt" for :cool:

Tænker du på det, hvor han påstod, at alle kvinder nakker hans penge? :laugh:

Hey Nick.

Har du UD2 bogen liggende på din computer? I så fald vil jeg meget gerne have en kopi, da jeg overvejer at give mig i kast med diæten.

Jep, send mig din mail :smile:

Det er ligemeget hvad der virker for andre, man skal finde det der virker for en selv. UD2 var ikke for dig (På dette tidspunkt ihvertfald). :smile:

Held og lykke med dine MMA endeavours!

Korrekt, men tak for dine råd undervejs.

Og tak igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share