ATT: Jørgen Storm


Shredded
 Share

Recommended Posts

Angel>

Jeg er enig i at viljestyrke har meget at sige. Også at fokuseringen på diæten bliver for ektrem så man ikke tænker på andet end mad.

MEN:

Leptin balancen har meget at sige, både mht sult, humør, stofskifte m.m., men ellers er jeg helt enig. Jeg har meget nemmere ved at følge en diæt hvis jeg "defokuserer" på maden. Siger til mig selv jeg har det godt, jeg behøver ikke den mad & prøver at visualisere målet for mig (dvs. hvordan jeg vil have min krop). Begge faktorer har stor betydning for success.

Link to comment
Share on other sites

Som afrundende kommentar vil jeg blot tilstå, at det IKKE kræver nogen særlig viljestyrke for mig at holde mig på dydens smalle vej, selom det ville være dejligt at kunne bilde mig selv ind, at jeg havde en vilje af stål og formelig betvang ikke alene naturen, men også sultfornemmelser, leptipniveauer etc.

Er man født eskimo anser man hvalspæk for en delikatesse, er man japaner er det sikkert rå fisk og er man dansker er det måske svinekotelletter.

Alt er et spørgsmål om vane, - og når man først har fået struktureret sin hverdag, - og i øvrigt spiser som et tærskeværk som undertegnede, føler jeg overhovedet ikke sult eller lignende, - jeg spiser faktisk før jeg overhovedet når at blive sulten igen, - man kunne sige, at jeg slet ikke tror på at være sulten!

Man skulle da også være et skarn, hvis man med 6 måltider dagligt og et indtag på 2800Kcal i snit skulle rende rundt og være sulten.................... :D

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil IKKE sige, at jeg er misundelig på de heldige få, - men det ville selvfølgeligt være herligt, hvis man bare kunne æde, hvad man havde lyst til, -og så alligevel være skåret til benet!

Sådan skulle det IKKE være, - men så længe det stadigt kan lade sig gøre med den rette træning, kost og disciplin, - må jeg nok som 48-årig tage til takke med det! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

JS>

jeg springer total ind fra sidelinien, ANER ikke om jeg uden for kategori...men skal høre dig om noget JS:

Jeg fik lige en primer i min logbog om at du vidste hvordan man fjerner "væske" fra kroppen ? jeg har postet et billede, og jeg er ikke tilfreds med jeg har sådan et hudlag nogle steder som virker tykt.

men jeg kan ikke mærke klumper ? så det er måske væske ?

Har du nogle bud hvordan man lige fjerne sådan noget ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share