Protein pulver - variant?


Rana
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er fra dags dato startet på et intensivt træningsforløb hvor jeg træner hver dag undtagen søndag. crossfit og thai træning skiftevis.

Eftersom jeg aldrig har trænet styrke før, vil jeg gerne have de knap eksisterende muskler vokser lidt hurtigere, derfor vil jeg supplere med proteinpulver.

Så jeg står lige og har fundet et godt tilbud på viking valleprotein, men så tøver jeg lidt.

Hvad er i mest til? neutral eller en af smags varianterne?

Jeg ved godt det er en smagssag, men måske et flertal hælder mod en bestemt variant ?

cheers :)

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring siger at kakao både går i mælk og vand.

Jeg har aldrig smagt de smagsneutrale, så der må jeg melde pas.

okey, tak for hjælpen :smile:

Så må jeg vente lidt endnu og høre de andre ad.. Mon ikke nogen ved om den neutrale kan smages i vand :wink:

Link to comment
Share on other sites

Pas på at du ikke bliver for stor af det der proteinpulver.

Det skulle ikke være noget problem hvis jeg kun tager det lige efter træning?

Eller skal jeg bare nøjes med skummetmælk?

Jeg får nemlig ikke nok protein fra min kost, som mest består af rugbrød og hvad jeg nu end finder på at smække på det (trist at rigtigt kød og grøntsager er så dyrt :dry: )

Jeg burde nok tilføje at jeg ikke går efter at få store synlige muskler, jeg skal bare blive stærkere (og det må gerne gå hurtigt). Og der tænkte jeg at proteinpulver ville hjælpe, eller tager jeg fejl?

Edited by Rana
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan ikke se noget problem ved, at du tager dig en shake efter træning, eller generelt søger at indtage nok protein i løbet af dagen - der er jo ikke tale om steroider, blot almindelig ernæring. Personligt bruger jeg skummetmælk til at blande med, hvilket giver en ganske god smag. :4mewantfood:

Har prøvet både kakao, jordbær og vanille - jordbær er en klar vinder, mens kakao for mit vedkommende gav mig lyst til at smide suppen.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke se noget problem ved, at du tager dig en shake efter træning, eller generelt søger at indtage nok protein i løbet af dagen - der er jo ikke tale om steroider, blot almindelig ernæring. Personligt bruger jeg skummetmælk til at blande med, hvilket giver en ganske god smag. :4mewantfood:

Har prøvet både kakao, jordbær og vanille - jordbær er en klar vinder, mens kakao for mit vedkommende gav mig lyst til at smide suppen.

Taktak :smile:

Jeg køber noget pulver når der ryger friske penge ind på kontoen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share