mindre bryster ved vægttab?


louiseL
 Share

Recommended Posts

Din bryststørrelse i forhold til din højde/vægt indikerer at det ikke er fedt, der er skyld i din bryststørrelse. Nogle kvinder har større brystkirtler end andre og de for lov til at beholde deres barm ved vægttab. De fleste kvindebryster består dog overvejende af fedt og de bliver jo i sagen natur noget mindre ved afmagring. Hvis du har en høj fedtprocent (hvilket jeg ikke tror!) er der dog håb om en ca halvering af bryst volumen, ved tab af 9 kg fedt (så meget fedt, er i øvrigt svært at smide for i forvejen slanke/normale mennesker).

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er et spørgsmål, du bedst selv kan svare på, ved at kigge lidt på dig selv. :smile:

Hos kvinder er det ofte sådan, at fedtet på kroppen ophober sig bestemte steder på kroppen. Hos nogle er det lår og baller som giver hende en pæreagtig form, hos andre er det kun mave, som giver en mere æbleagtig form. Uden at jeg vil komme med en lang forklaring, har det noget at gøre med homogenet østrogen.. Meget af det giver en form, mindre giver en anden form. :blink:

NÅ! Men hos nogle kvinder er det så på barmen, at de større dele af hendes fedt sætter sig. :4thumbup: Du har ikke en stor mængde fedt på din krop, men du har en stor barm. Måske kan det være sådan hos dig at det meste har sat sig dér :w00t: OG!! Når en kvinde så taber sig, vil de først og fremmest være på de steder hvor fedtkoncentrationen er størst.

Jeg har ikke set dig, så jeg har ingen basis for at sige, at dette skulle gælde for dig. Men det er en idé, som jeg er sikker på du selv kan be- eller afkræfte.

Håber det kan hjælpe dig..

Vh.

Træningshjernen :superman:

Link to comment
Share on other sites

For mit eget vedkommende, så taber jeg mig altid først på barmen/overkroppen. Og det påtrods af at mine største fedtdepoter er på underkroppen. Og det er også på underkroppen jeg først tager på.

Jeg er på to mdrs intensiv træning gået en skål str. ned.

-Trine

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er et spørgsmål, du bedst selv kan svare på, ved at kigge lidt på dig selv. :smile:

Hos kvinder er det ofte sådan, at fedtet på kroppen ophober sig bestemte steder på kroppen. Hos nogle er det lår og baller som giver hende en pæreagtig form, hos andre er det kun mave, som giver en mere æbleagtig form. Uden at jeg vil komme med en lang forklaring, har det noget at gøre med homogenet østrogen.. Meget af det giver en form, mindre giver en anden form. :blink:

NÅ! Men hos nogle kvinder er det så på barmen, at de større dele af hendes fedt sætter sig. :4thumbup: Du har ikke en stor mængde fedt på din krop, men du har en stor barm. Måske kan det være sådan hos dig at det meste har sat sig dér :w00t: OG!! Når en kvinde så taber sig, vil de først og fremmest være på de steder hvor fedtkoncentrationen er størst.

Jeg har ikke set dig, så jeg har ingen basis for at sige, at dette skulle gælde for dig. Men det er en idé, som jeg er sikker på du selv kan be- eller afkræfte.

Håber det kan hjælpe dig..

Vh.

Træningshjernen :superman:

Du skal ikke besvare seriøse forespørgsler når du er pattestiv! OMFG en omgang vrøvl

Lollede dog over homogenet :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er meget forskellig fra person til person. Jeg har oplevet af nogle af mine veninder har tabt sig 15 kg uden at gå væsentlig ned i BH størrelse, hvor andre nærmest er gået flere størrelser ned. Jeg tror det handler meget om din nuværende barm, jo større den er, jo større er "risikoen" for at gå ned i størrelse.

Link to comment
Share on other sites

Har en veninde der har tabt sig en del, og ja man kan da se det på brysterne, men syens bestemt ikke det er noget problem. Hun er også langt mere glad nu og tøjet sidder altså rigtig meget pænere. Det skal du ikke bekymre dig om. :-) Ellers kan du jo bare få dem lavet... haha

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share