Ædeflip


MTN
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har i et stykke tid døjet med ædeflip ved ikke hvad jeg skal gøre og hvorfor det sker ;(

Igår havde jeg ikke spist noget til kl 20.00 og havde heller ikke planlagt at spise noget da dagen jo allerede var over halvejs og var slet ikke sulten, men så pludselig tænkte jeg at jeg godt vil have lidt proteiner fordi jeg helst ikke vil skade min krop helt, nå men spiste så 100 gram kylling og en dåse tun i vand... så gik der en time og tænkt at en stk clementin vel ikke kan ødlægge noget den ene blev til 5 clementiner, fik helt vildt ondt i maven og tænkte når jeg nu er igang kan jeg ligeså godt få det hele med spiste så 4 rugfler (150 kcal pr stk ) en frugt youghurt 160 kcal ca, og så kom det værreste 4 chockoladekiks 160 kcal pr stk ;( og en ca 100 gram chockolade ;(,,,,,

jeg har haft vildt ondt i maven hele natten har ikke sovet og har været tørstig natten igennem, nu er jeg i den situation at jeg ikke har spist noget igen fra jeg stod op har ikke appetit og er ikke sulten men frygter bare at det vil udløse endnu en ædeflip om aftenen ? hvad skal jeg gøre.... skal jeg spise noget eller lade være...

Link to comment
Share on other sites

(Har jeg dobbeltprofil :blink: ) hermed antydet at jeg også lider af ædeflip. Det er et kæmpestort område at bevæge sig ind i hvor tingene er meget komplekse.

Det du lavede i går lignede min forrige uge bortset fra at jeg ikke sultede mig frem til klokken 20.

Men alene det faktum at du har sultet hele dagen, gør at det er oplagt at du falder i fadet og får et ædeflip. Hvis du ikke har spist noget indtil videre, så skal du ASAP få stoppet noget mad i skrutten!

Du vækker urhjernens trang til mad når du har sultet.

Får du også ædeflip hvis du spiser normalt, altså morgenmad, frokost og aftensmad + måske et par mellemmåltider?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også prøvet det du beskriver. Det bedste du kan gøre er at spise LIDT fordelt ud over hele dagen SELVOM du ikke føler sult. Det kan godt være at maven ikke rumler, men spis lidt alligevel, så undgår du aften - ædeflippene.

Håber det hjælper og pøj pøj med det. :-)

K.h. Nina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share