program til langdistance svøm


troels92
 Share

Recommended Posts

altså procentvis er det en ret go omgang forbedring :), men rigitgt, jeg skal lige lære det først... kan man melde sig til en klub der tager træning 3 gange om ugen for begyndere?

Ikke hvad jeg lige kender til, så du må nok tage til takke med mindre og så forsøge dig med selvtræning eller tage den helt dyre løsning og betale for privat undervisning

Link to comment
Share on other sites

Ikke hvad jeg lige kender til, så du må nok tage til takke med mindre og så forsøge dig med selvtræning eller tage den helt dyre løsning og betale for privat undervisning

okay :b så må jeg sætte 2 år af til yderligere svømmetræning, medmindre... ved du hvor meget den helt dyre løsning koster?

Link to comment
Share on other sites

Nu siger jeg det lige ud:

troels92:

Det er ret hårdt at svømme 10 km. i træk. Også selvom du har alskens udstyr på. Jeg er tidligere konkurrencesvømmer (ligesom Johnas J - lyt til hvad han skriver) og ved hvad jeg snakker om.

Lad være med at have 10 km.'eren som mål for din nuværende træning. Lær at svømme bryst, rygcrawl og crawl stabilt med div. træningsprogrammer i træningspas på 1-2 timers varighed.

Når du har styr på din træning (både svømning, løb, vandring, styrketræning) skal du bevæge dig videre til de mere eksotiske mål.

Lad være med kun at have FKP som mål. Du kommer først ind når du har været soldat i et stykke tid og haft et par udsendelser. Først når du har haft et par udsendelser ved du hvordan det er at skyde mod andre mennesker. Hvad nu hvis du finder ud af, at det ikke er helt så fedt at være soldat, som du troede? Hvad nu hvis du ikke kan lide at være i krig (modstanderen skyder også på dig!)?

Link to comment
Share on other sites

er det et krav man skal have været udsendt? jeg synes da der står på forsvaretsuddannelser.dk at man godt ka søge ind uden militær baggrund? altså man skal til ansættelsesprøve men ser ud til man godt kan komme ind, er du helt sikker på at man skal have været udsendt?.. men uanset om jeg ryger ud i den store verden før eller hvad, så er jeg fast besluttet på at ville ind i FKP er en ting jeg har villet i laang tid

Link to comment
Share on other sites

er det et krav man skal have været udsendt? jeg synes da der står på forsvaretsuddannelser.dk at man godt ka søge ind uden militær baggrund? altså man skal til ansættelsesprøve men ser ud til man godt kan komme ind, er du helt sikker på at man skal have været udsendt?.. men uanset om jeg ryger ud i den store verden før eller hvad, så er jeg fast besluttet på at ville ind i FKP er en ting jeg har villet i laang tid

Lad os sige der er 5 pladser åbne til FKP. Til optagelsen møder 50 op. De 40 har militær baggrund. Af de 40 med militær baggrund skal du regne med, at der er en god del der er sergent eller højere rang og har minimum én udsendelse på bagen, dvs. nok minimum 4 års erfaring.

Hvem tror du, der bliver valgt?

Link to comment
Share on other sites

Lad os sige der er 5 pladser åbne til FKP. Til optagelsen møder 50 op. De 40 har militær baggrund. Af de 40 med militær baggrund skal du regne med, at der er en god del der er sergent eller højere rang og har minimum én udsendelse på bagen, dvs. nok minimum 4 års erfaring.

Hvem tror du, der bliver valgt?

okay, jeg vil sige at jeg stadig holder på mit udgangspunkt at jeg helst ikke vil ind før optagelsesprøverne, Fordi man har været i tjeneste i 4 år betyder det ikk nødvendigtvis at man er robust nok til at klare FKP, men det hjælper sikkert en smule. Jeg tror stadig at jeg har en lille chance men jeg kan forbedre den ;) og det ka da godt være at der er 5 pladser og 200 ansøgere, men det er stadig kun the best of the best der kommer ind :) mili baggrund eller ej

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share