Bodegamuskel


Kufuja
 Share

Recommended Posts

Undertegnede planlægger et voldsomt frontalt angreb på en veludviklet, dyr og relativt gammel "bodegamuskel". Mine gode og henholdsvis dårlige kostvaner kender jeg allerede, så det er ikke råd omkring dette som søges. Jeg er heller ikke vild med forskellige pulvere og medikamenter, men er ikke bange for hård træning. Håber derfor på gode råd angående:

1) Hvilke øvelser/træningsmetoder er bedst egnede til direkte angreb på bodegamuskler?

2 Hvilke øvelser/træningsmetoder er bedst til at øge forbrændingen generelt.

På forhånd tak.

Jan

Link to comment
Share on other sites

et godt angreb er et bagholdsangreb - altså i dette tilfælde "indefra" - altså motivation :D

når du først har den - og den kunne dit indlæg tyde på :)

-vil et træningsprogram, som både indeholder cardio og styrketræning forbedre dine chancer for tab af fedt og samtidigt debre din sundhedstilstand :)

pga. dovenskab vil jeg henvise dig til Arne's logbog - læs den og spørg igen, hvis du har flere spg. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke så doven som Claus :) B)

Du kan IKKe gå direkte til angreb på "bodegamusklen". der findes ingen typer af træning der fjerner fedt et specifikt sted på kroppen. Men det er også ligemeget, hvis det er der dine overflødelige killo sidder, ja så vil de forsvinde hvis du sænker din gennerelle fedtprocent.

Du skal ttræne konditionstræning så ofte og så hårdt som muligt. På den måde forbruger du flest mulige kalorier - og sætter gang i stofskiftet. For at begrænse det samtidige tab af muskelvæv bør du suppæeremed styrketræning.

Og så skal der selfølgelig styr på kosten. Jeg fornemmer at du ikke skal af med så meget. Jeg vil anbefale at snige vægten ned. Hvis du nu spiser så du netop holder vægten, så fortsæt med at spise som du gør nu (under forudsætning at du spiser sundt) - og så lad motionen skabe det nødvendige daglige kalorie underskud. Hvis du skruer det rigtigt sammen og rammer et dagligt underskud på 500 kcal, så vil du tabe dig ca. 1/2 killo om ugen, hviket er et fornuftigt tempo for et "normalt" vægtab.

Men som Klaus siger, så er principperne forklaret i starten af min logbog.

Held og lykke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share