Timex Ironman Global Trainer Bodylink vs Garmin


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Jeg hade bestemt mig for et Garmin 310XT, men jeg er blevet anbefaldet et Timex Ironman Global Trainer Bodylink, kan få det lidt billiger end Garmin.

Det virker ret fedt, en jeg kender det ikke nogle der kan sige noget godt eller skidt om Timex?

LINK

Har i forvejen, Garmin GPS og Cykelcomputer.

Softwaren er ikke den bedste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hade bestemt mig for et Garmin 310XT, men jeg er blevet anbefaldet et Timex Ironman Global Trainer Bodylink, kan få det lidt billiger end Garmin.

Det virker ret fedt, en jeg kender det ikke nogle der kan sige noget godt eller skidt om Timex?

LINK

Har i forvejen, Garmin GPS og Cykelcomputer.

Softwaren er ikke den bedste.

Må indrømme at jeg ikke selv har prøvet uret, men har også selv kigget på det.

Det er som 310'eren vandtæt til 50 m og de har mange ens specifikationer. Der hvor der er størst forskel er på batteritiden, hvor Timex'en kun har 15 timer imod 310'erens 20 timer.

Link to comment
Share on other sites

15 timer mod 20 syntes jeg ikke er det store problem, da min plan er at gennemføre min IronMan på under 15 timer:laugh:

Der er ikke nogle trådløs usb modtager med Timex, men det er der med Garmin, den kan købes for 625 kr mere.

Kadence Sensor 475 kr ved Garmin og 469 kr for Timex.

Timex bilver noget dyrere end Garmin.

Timex + Kadence og Trådløs USB 3.822 kr

Garmin + Kadence 2.603,95 kr

Jeg har en Kadence fra min Garmin Edge 705 jeg kan bruge, så det koster kun 2.128,95 kr

Spørgsmålet er om Timex er bedre, jeg er anbefalet Timex af en som handler med pulsure, jeg kan nok få Timex med Kadence for ca. 2.100 kr

Jeg kunne nok leve uden Trådløs, men kadence og fartmåler skal man have.

Det vil også være meget interessant om hvor god softwaren er, både online og det der skal installeres på pc'en.

Det kan godt være jeg bare er hot på Timex fordi der står IronMan på det:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share