nybegynder


toto_g4m3r
 Share

Recommended Posts

hejsa :)

- Jeg ved godt jeg har spurgt før, men synes ikke det blev så brugbart. Men jeg søger nogle træningsøvelser som jeg kan bruge til de forskellige muskelgrupper. Og min plan er (og den vil jeg IKKE ændre på) at køre full body, mandag - onsdag - fredag. Jeg har læst en hel del om styrketærning, så ved godt lidt om det. Men jeg kunne godt tænke mig at få lavet et godt program. Mit mål er at få forøget min muskelmasse meget. Lige pt er jeg ca 179 høj og vejer 74 kg. Jeg vil MEGET gerne have målt min fedt procent inden jeg begynder! men hvor man kan få gjort det i jammerbugt komune? Jeg bor i fjerritslev. Men det jeg godt vil vide med programmet er, hvilke øvelser i vil mene jeg skal lave. Og så vil jeg godt have det delt ind sådan at jeg ved hvad hvor de forskellige træningsøvelser går ind og virker :) Plus, hvor mange gentagelser er bedst? og hvor mange sæt?

Mvh.

Lasse :D

Link to comment
Share on other sites

forresten :D! med hensyn til protein pulver.

Jeg skal have fat i noget. nogen der kan anbefale noget? det må gerne være noget jeg kan holde ud til at drikke ;)

Og jeg har hørt at man først begynder at tage muskler på efter 2 måneder, er det rigtigt? og skal jeg så evt. vente de 2 måneder før jeg begynder, så det ikke sætter sig som fedt istedet eller?

Link to comment
Share on other sites

Først af alt; No pain, no gain.

Gælder både mht. planlægning og udførsel.

Program (du kan evt. starte med 3 sæt á 8/10 gentagelser);

Squad

Bænkpress

Dødløft

Military press

Curls

Lying triceps extension

Bend over row

Mave og lænd

Træn 3 gange om ugen, få 8 timers søvn om natten, spis sundt og sørg for du er i kalorieoverskud, samt får protein nok (2g protein pr. krops kg du vejer. Dvs. 50 kg kropsvægt = 100g protein om dagen).

Mht. proteinpulver; Med mindre du betaler overpris smager det alt sammen nogenlunde ens. Klik på reklame-link'sne her på siden og find noget. Det koster typisk 100kr. kg hvis du køber i Danmark. Igen; No pain no gain. Det skal bare ned, så må du holde med at være kræsen.

Sæt i gang.

Edited by KarlS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share