bryst/biceps - bryst/triceps


WroNg*
 Share

Recommended Posts

Hey

Hjælp mig!!

Er det bedst at træne bryst sammen med triceps og ryg med biceps eller omvendt (bryst/biceps - ryg/triceps)

Jeg kender en del der kører ryg med biceps, for i mange ryg øvelser træner du også biceps, men her den anden dag fik jeg så fortalt at det er dumt da du nemt risikerer at overtræne biceps pga de mange øvelser!!

Nogen der ved hvad der er dokumenteret bedst eller hvad har i selv af gode erfaringer..?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender en del der kører ryg med biceps, for i mange ryg øvelser træner du også biceps, men her den anden dag fik jeg så fortalt at det er dumt da du nemt risikerer at overtræne biceps pga de mange øvelser!!

Så lav kun få bicepsøvelser efter rygtræningen for ikke at overtræne dem.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Der er vel ikke andet for end at du prøver begge dele og så ser hvad du får de bedste resultater af.

Nogen responderer bedst på at træne disse muskler sammen (deriblandt mig selv) så de bliver ramt hårdt og så får lov til at hvile tilsvarende længe. Andre responderer bedre på at splitte træningen af de to muskler og så få flere pas med kortere restitutionstid og lavere volumen per pas.

Det er kun dig der kan finde ud af hvad der virker bedst for dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share