Erfaringer med Syntha-6 fra BSN


ibroken
 Share

Recommended Posts

Hey,

Jeg overvejer at prøve et nyt mærke fremfor det jeg bruger lige nu, Dymatize. Bedste bud jeg kunne finde udover Optimum Whey var BSN's Syntha-6. Produktet har fået en masse ros af hvad jeg kunne læse mig frem til. Men ifølge produktinformationen, så skulle Syntha-6 indeholde en masse langsomt optagelige proteiner.

Elite Whey er jo hurtigt optageligt.

Har det nogen betydning? Er der nogen, der har erfaringer med produktet?

Tak på forhånd ;)

Link to comment
Share on other sites

Har også styr på min kost. Jeg vedligeholder lige pt, så skal bruge et "godt" mærke til mit proteinpulver.

Tror måske at du skulle satse på andet end proteinpulver. Almindelig animalsk føde er fuld ud i stand til at dække dit proteinbehov.

Et hvilket som helst pulver baseret på mælkeprotein er sikkert ok. Hvorvidt kasein er bedre end valle og om der findes en ideel blanding, skal jeg lade være usagt. Valle tilskrives den hurtigste optagelse og kasein beskyldes for at forhindre muskelnedbrydning i længst tid. Begge dele er sikkert temmelig sandt men jeg tror ikke det betyder det store i virkelighedens verden og dine muskler vil sikkert reagere ligeså godt på rigtig mad.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Nu doucher jeg mig lige op. Du ævler om gode proteinmærker og alt muligt andet ævl. For mig virker det som om at du er fanget i brandingssaksen og bliver forblændet af smarte reklamekampagner og flotte labels på bøtterne.

På den anden side sidder der 2 hærdede molbrugere (JB og jeg selv) med noget der ligner 25 års træningerfaring tilsammen, 17 års molmedlemskab tilsammen og 13.000 posts. Vi siger, køb det billigste proteinpulver du kan finde og kom videre i konteksten. Alligevel sidder du og ævler rundt i overprized mærker, der garanteret er lavet på samme fabrik som alt det billige, men bare kommer på andre bøtter.

En spand 5 kg +90 nutrisport koster 370 kr, hvis du køber den fra England.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

´17 års molmedlemskab tilsammen og 13.000 posts.

Fuck jeg har spildt mit liv.

EDIT: BSN, Optimum Nutrition og ABB er i øvrigt eget af samme Glanbia.

Glanbia who are one of the largest protein manufacturers in the world! Glanbia is an international nutritional ingredients and cheese group which is headquartered in Ireland but has divisions around the world including Canada, U.S., Europe, U.K. and Nigeria to name a few.

http://steroidnews.info/2011/01/bsn-bought-optimum-nutrition/

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Nu doucher jeg mig lige op. Du ævler om gode proteinmærker og alt muligt andet ævl. For mig virker det som om at du er fanget i brandingssaksen og bliver forblændet af smarte reklamekampagner og flotte labels på bøtterne.

På den anden side sidder der 2 hærdede molbruger (JB og jeg selv) med noget der ligner 25 års træningerfaring tilsammen, 17 års molmedlemskab tilsammen og 13.000 posts. Vi siger, køb det billigste proteinpulver du kan finde og kom videre i konteksten. Alligevel sidder du og ævler rundt i overprized mærker, der garanteret er lavet på samme fabrik som alt det billige, men bare kommer på andre bøtter.

En spand 5 kg +90 nutrisport koster 370 kr, hvis du køber den fra England.

Repped for truthness. Kandiderer IMO til bedste indlæg på MLOL.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share