Performance is your reality. Forget everything else.


MadsBuuge
 Share

Recommended Posts

Lørdag d. 031211

CrossFit Aalborg Team Jule Challenge 2011

WOD # 01

2000 m ROW

50 x Deadlift 100 kg

20 x Burpees ''Face to Bar''

Time. 09.31

WOD # 02

6 min AMRAP

20 x Lunges 20 kg plate

20 x Box Jump

20 x Push Ups ''Hand Release''

20 x Double Unders

Rounds. 4 Rounds + 2 x Box Jumps

4 min MAX KG i Thrusters

70 - 85 - 100 (PR)

WOD # 03

100 x KettleBell Swings 24 kg

10 x Step-Ups 50 kg

80 x Pull-Ups

10 x Power Clean 50 kg

60 x Floor Press 50 kg

10 x Pistols

40 x KettleBell Snatch 24 kg

10 x Get-Ups

20 x Toes to Bar

10 x Rope Climb

Time. 11.??

Hey MOL.dk

Årets Team Jule Challenge i CrossFit Aalborg. Jeg stillede op med min lillebror Morten Buuge aka. Mindstemand. Vi fik en samlet første plads, selvom der var kamp til sekundet mod JHO og hans makker Klaus Uggerhøj, som kæmpede sig til en samlet anden plads. Det var næsten afgjort på sekundet, i 3. og afgørende WOD!

WOD # 01

Vi blev enig om at RO 2 x 500 m hver. Morten startede, så han også skulle starte på dødløft. Vi skulle nok have have lavet vores taktik om, så det var mig der startede med at RO. Det havde givet mig en længere pause inden jeg skulle til dødløft. Vi blev hurtigt enig om at jeg skulle tage flest reps da jeg er forholdvis god til ''touch'n'go'' Men vi fejlede lidt i taktikken og fik en delt første plads med JHO og Klaus Uggerhøj. Vi var 30 millisekunder hurtigere!

Efter WOD'en gik Morten ned med flaget. Han lå i 45 min og klynkede, men kom heldigvis på benene igen!

WOD # 02

Vi var meget i tvivl om hvordan vi skulle splitte den op, men da vi så hvor lang tid de tidligere hold brugte på at skifte rundt, blev vi enig om at Morten skulle tage lunges & push-ups og jeg selv box jump & double unders. Det spillede maks, og vi vandt vist med flere reps.

Da vi skulle starte på thrusters startede vi begge på 70 kg, vi kørte ''you go, i go'' da vi kun havde 4 min. Jeg havde troet at Morten havde flere kg tilbage i benene, men han endte på 85 kg. Om det skyldes at han lavede lunges ved jeg ikke. Jeg selv fik overraskende 100 kg op. JHO og Klaus vandt med samlet 5 kg over os.

WOD # 03

Lige en Brøderne Buuge WOD! Dem kan vi lide! Vi besluttede os for at fyrre den maks af, hvilket vi prøvede. Der var intet at tabe og alt at vinde, da den stod mellem 2 x Buuge og JHO og Klaus. Vi vandt knebent med 2 x Rope Climb.

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 031211

WOD # 03

100 x KettleBell Swings 24 kg

10 x Step-Ups 50 kg

80 x Pull-Ups

10 x Power Clean 50 kg

60 x

10 x Pistols

40 x KettleBell Snatch 24 kg

10 x Get-Ups

20 x Toes to Bar

10 x Rope Climb

Time. 11.??

Hey MOL.dk

Tillykke med sejren! Fandme en LED WOD#3 :blink: Hvordan delte i den op?

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med sejren! Fandme en LED WOD#3 :blink: Hvordan delte i den op?

Vi forsøgte at dele den op med 50/50 men vi var enig om at vi skulle holde et hurtigt tempo igennem hele WOD'en. Så det var mere hvad man lige var god til, og hvad der var overskud til.

De 60 reps var Floor Press.

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 081211

WOD

15 x Wall Ball Shots

15 x Pull Ups

15 x Wall Ball Shots

15 x Pull Ups

15 x Wall Ball Shots

15 x Pull Ups

100 x Double Unders

21 x Thrusters 40 kg

21 x KettleBell Swings 24 kg

15 x Thrusters 40 kg

15 x KettleBell Swings 24 kg

9 x Thrusters 40 kg

9 x KettleBell Swings 24 kg

Time. 11.29

Snatch

40 - 40 - 40 - 50 - 50 - 50 - 55 - 55 - 60 - 60 - 65 - 65

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 101211

8 x 2 + 1 Power Clean + Clean & Jerk

40 - 40 - 50 - 50 - 60 - 60 - 70 - 60

Press (Wendler)

5 x 75 % = 52,5 kg

3 x 85 % = 60 kg

5 x 95 % = 65 kg

Det blev til en hurtig gang morgen træning på Aalborg Kaserner, mere var der ikke tid til pga. jule stress.

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 121211

3 x 3 Deadlift

60 - 80 - 100

Deadlift (Wendler)

5 x 75 % = 125 kg

3 x 85 % = 142 kg

16 x 95 % = 158 kg ''Touch'n GO''

WOD

15 Rounds

2 x Tyre Flip

2 x 10 m OverHead Walk 60 kg

Time. 15.37

Dagens træning i CrossFit Aalborg med DB og Ugger. Jeg kørte med reset i Overhead Walk, jeg fik den fra ground to overhead med Clean & Jerk da den blev for tung i Power Snatch.

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Hej Mads,

Så fik jeg slet ikke sagt tillykke. :nonono: Tillykke med sejren!! :superman: Lækkert, at der var kamp til stregen helt til sidste WOD. Det må have været vildt spændende at overvære som tilskuer :cool: Og det var nogle virkelig fede workouts I skulle igennem!

WOD

15 Rounds

2 x Tyre Flip

2 x 10 m OverHead Walk

Time. 15.37

Dagens træning i CrossFit Aalborg med DB og Ugger. Jeg kørte med reset i Overhead Walk, jeg fik den fra ground to overhead med Clean & Jerk da den blev for tung i Power Snatch.

Det ser ud som en rigtig god finisher. Hvor meget vægt brugte du i din OH Walk?

Link to comment
Share on other sites

Hej Mads,

Så fik jeg slet ikke sagt tillykke. :nonono: Tillykke med sejren!! :superman: Lækkert, at der var kamp til stregen helt til sidste WOD. Det må have været vildt spændende at overvære som tilskuer :cool: Og det var nogle virkelig fede workouts I skulle igennem!

Det ser ud som en rigtig god finisher. Hvor meget vægt brugte du i din OH Walk?

Hey Daisy.

Tak skal du have. Det var en super fed dag. Jeg havde ikke regnet med at WOD #01 var så hård, men den træk virkelig tænder ud.

Jeg kørte med 60 kg. Den blev hård nok, men jeg burde nok have kørte med 70 kg.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 191211

WOD ''The Seven''

7 Rounds

7 x HandStand Push-Ups

7 x Thrusters 60 kg

7 x Knees to Elbow

7 x Deadlift 110 kg

7 x Burpees

7 x KettleBell Swings 32 kg

7 x Pull-Ups

Time. 36.17

Fy for helved!!! Jeg var virkelig mærket efter weekendens druk og mangel på søvn, hvilket man også tydeligt kan se på tiden. Sidst jeg kørte The Seven var i Afghanistan sidste år, og der fik jeg en tid på 25 - 26 min. Så der er plads til forbedring.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 201211

WOD ''Devil's Playground''

6 Rounds

6 x Deadlift 50 kg

6 x Power Clean 50 kg

6 x Push Press 50 kg

6 x Clean & Jerk 50 kg

6 x Power Snatch 50 kg

6 x Overhead Squat 50 kg

Time. 40.16 (For Quality)

Ja hvorfor ikke? Nu kørte jeg jo The Seven igår, så hvorfor ikke gå en rep ned og lave noget lige så dumt!

Jeg var i tvivl om jeg skule køre den med 40 kg, og fyrre den maks af, eller køre den med 50 kg og så for kvalitet. Jeg valgte 50 kg da jeg gerne vil have noget mere teknik træning. Men pulsen kom dog alligevel op. Jeg kørte en rep af gangen ved Power Clean, Clean & Jerk og Power Snatch. Deadlift, Push Press og Overhead Squat kørte jeg ud i et. Jeg synes selv at jeg holdt teknikken igennem hele WOD'en.

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share