Performance is your reality. Forget everything else.


MadsBuuge
 Share

Recommended Posts

Hvorfor fanden skriver du på engelsk din tosse :cool:

Du har fandme nogle stærke ben bro!

Hvordan går det med anklen?

Det er fordi jeg er en tosse!

Jeg får i hvert fald stærke ben. Kan jo ikke lave andet så længe mit håndled er smadret. Jeg var ved lægen idag, og han sagde at der skal gå yderligere 14 dage før jeg må begynde at lave noget! JEG ER VED AT BLIVE SINDSYG! Jeg har tegnet og fået godkendt et nyt projekt til crossfit banen hernede, jeg skal igang med at lave et squat/bænkpress stativ så jeg kan træne alt udenfor! Det skal du glæde dig til, hvis du snart kommer forbi!

Min ankel bliver nok aldrig bedre. Men jeg må jo bare lade være med at løbe for meget! Det er heldigvis kun når jeg løber at jeg får problemer!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 230212

3 x 3 Back Squat (Warm Up)

50 - 70 - 80

Back Squat (Wendler)

5 x 75 % = 97,5 kg

3 x 85 % = 110 kg

11 x 95 % = 125 kg

Jeg går igang med Wendler Squat og Wendler Deadlift fra mandag i næste uge. Jeg bliver desværre nød til at vente med Press og BenchPress, da mit håndled ikke kan klare den belastning endnu. Jeg prøvede at løfte mit sidste Wendler Squat for at se hvor jeg lå. Da jeg kørte sidst fik jeg 15 Reps med 124 kg. Jeg vuderer at jeg ca. ligger på samme niveau nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share