Cykelløb


carioca
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Ville høre om der er nogen, der kan svare lidt omkring cykelløb. Jeg har 17 km til job og er så småt begyndt at cykle turen. Mit mål er, at gøre det fast ca 3 gange om ugen (hvis vejret er til det). Jeg er ikke i form, men vil gerne arbejde mod det, da jeg ønsker at smide 5 kilo. Og så var det jeg tænkte, at det kunne være fedt, at tilmelde mig et cykelløb lidt længere ude i fremtiden, så jeg havde noget at trænne op til. Men findes der et "hygge" cykelløb? Jeg har hverken racercykel, cykeltøj eller ambitioner om at vinde. Så vil ikke tilmelde mig et løb, hvor jeg vil ligne en tosse :blush: Så findes der cykelløb, for amatører som mig? :)

Link to comment
Share on other sites

Masser :4thumbup:

liste

Hvis du går ind på de enkelte løbs hjemmeside, vil du tit finde at de samme løb findes i flere distancer. De lange bliver typisk kørt at hardcore folk som vil komme først (der er selvfølgelig plads til alle), de korte køres meget afslappet og så er der dem midt i mellem.

Nogle gange er der stadigvæk en resultatliste fra sidste års løb, så du kan du spore dig ind på niveauet, hvis det ønskes :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Jeg er lidt i samme båd. 19 km hver vej frem og tilbage på jobbet. Jeg cykler den når jeg kan få det passet ind i dagligdagen. Eller bliver det ture fra alt fra 25km op til 50 km. Jeg kan ikke holde ud at køre længere på den cykel jeg har nu. Men jeg har de sidste mange år snust til stemningen til Ritter Classic som har haft start by nærmest i min baghave. Så derfor har jeg sat målet 2012 Ritter Classic, dog vil jeg gerne have lidt "køre i samlet flok" erfaringen derfor er planen den lokale cykel klub, når cyklen er i hus.

Mvh Rune

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share