Hormon tilskud


The-Pimp
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har altid gået ind for en sund tilgang til træningen. Jeg træner personligt for at se godt ud, samt at have en sund levestil.

I Danmark synes jeg aldrig jeg har haft brug andet end proteinpulver og muligvis kreatin, jeg har heller aldrig fået foreslået andre produkter.. jeg ved godt at BCAA, Beta Alanine, CLA osv. alt kan overvejes, men aldrig rigtig af mig.

Situationen er nu den at jeg er flyttet til USA og herover er der en helt anden tilgang til kosttilskud og styrketræning generelt. Jeg gik ned i den lokale "supplement-store" og købte noget protein og spurgte ellers hvad han kunne foreslå... det produkt/produkter han klart mest foreslog var det der kaldes "pro-hormones"

Et eksempel er Dynamics formula M-stane eller det kan ses her: http://www.supplementcentral.com/dynamic-formulas-m-stane-60-capsule

Jeg tror ikke selv jeg kunne finde på at købe sådan et tilskud, men er det virkelig ikke farligt eller noget?

Han siger at det omdannes til ekstra hormoner i kroppen og derfor ikke er farligt, men jeg har brug for en troværdig dansk kilde :)

Så, er pro-hormones harmløst? Og er der nogen med erfaringer fra dette produkt?

Det er altså ikke en "normal" test-booster, som IMO er harmløst men noget syntetisk noget - som dog er lovligt.

Mvh. Ham den nysgerrige.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene!

Som også nævnt tidligere overvejede jeg det ikke på noget tidspunkt, men det er da klart at man bliver nysgerrig og interesseret:)

... jeg har dog en kammerat herover der desværre regner med at prøve et måned af prohomoner, eftersom det er ekstremt billigt.. Tsk, forstår ikke hvorfor at det er pengene i produkter som disse der burde afholde en fra at bruge dem, når de er så (potentielt) skadelige, som nævnt i linket.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share