EcoProtein som frokost?


Hardcasto
 Share

Recommended Posts

Hey experter derude.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om man eksempelvis kan bruge Ecoprotein barer som frokost?

Da jeg ikke gider at æde rugbrødsmadder, kyllingesalat osv i skolen til frokost, men stadig vil have noget der mætter, i hvertfald indtil at jeg kommer hjem ved 14-16 tiden.

Skal siges at jeg spiser en god og solid potion grovvalsede-havregryn med skummemælk til morgenmad, så skal bare lige have lidt at blive mæt på. Har også overvejet frugt, men tænkte at dette måske var bedre.

Tak på forhånd :)

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg fundet denne opskrift

Meal Replacement Bars (Cutting)

Visitor Note:

"the bars never set and they're mushy and therefore impossible to cut"

Combine in Large Mixing Bowl

8 Scoops Whey (Vanilla is very good)

3 Cups Oats

1 Package Sugar Free Fat Free Pudding (Any flavor is good)

2 Cups Skim Milk

Mix until a sticky batter is formed (may take a few minutes)

use a large spoon to spread out the mix into the bottom of a Pam-sprayed glass or metal cooking tray (spread until even)

put in the fridge overnight and cut into 8 equal bars that yield:

3g fat

28g carbs

29g protein

257 calories

These bars taste amazing, and are perfect for: breakfast, pre OR postworkout

Men hvilket Whey protein vil i anbefale jeg køber, og hvoran får jeg fat i noget "Sugar fat free pudding" og hvad er det ??? :)

Link to comment
Share on other sites

Siden at der tilsyneladende ikke rigtigt er andre, der vil fortælle dig sandheden, så gør jeg det da gerne.

At udskifte din frokost med proteinbarer er en dårlig idé.

Det kommer til at blive dyrt, du kommer til at indtage et dårligt måltid og du vil alligevel blive møg træt af det i løbet af 2-3 uger - og med dén morgenmad så kommer du til at gå glip af muligheden for at tilføje proteiner samt vitaminer til en stor del af dine måltider.

En hel anden ting er at det her med at springe over hvor gærdet er lavest er en rigtig dårlig idé, hvis du på lang sigt vil have de bedste resultater af din kost. Det er ikke meningen at alting skal være så nemt som muligt - og med god grund. Gode resultater kræver hårdt arbejde og er ikke altid lige sjovt. Hvis du synes at din målsætning stemmer overens med en sådan tilgang til kosten, ja, så er det selvfølgelig fint.

Når det så er sagt, så er der imo langt bedre bud på en super let frokost.

F eks kan du 2-3 gange om ugen stege nogle store portioner kød (Kyllingebryst, hakket oksekød, etc), smide nogle frostgrønsager i microen og tilfje nogle krydderier, et par stykker frugt og en liter mælk.

Link to comment
Share on other sites

Ja okay det kan jeg godt se.

Tror jeg vil følge dit råd med kylling og kød + grøntsager til frokost :)

Men kunne alligevel godt tænke mig at lave de der proteinbarer til efter træning eksempelvis, og i det hele taget for at smage det.

Så hvilken Whey protein med vanilje vil du anbefale og hvad er det andet som jeg skrev jeg også skulle have fat på ? :D

Link to comment
Share on other sites

Ja okay det kan jeg godt se.

Tror jeg vil følge dit råd med kylling og kød + grøntsager til frokost :)

Men kunne alligevel godt tænke mig at lave de der proteinbarer til efter træning eksempelvis, og i det hele taget for at smage det.

Så hvilken Whey protein med vanilje vil du anbefale og hvad er det andet som jeg skrev jeg også skulle have fat på ? :D

NB

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share