Upright Rows?


Rygsvømmer
 Share

Recommended Posts

Hey everybody

Finpudser mit full body program, eller to forskellige af seks øvelser som jeg skifter imellem for at komme så godt rundt om kroppen så varieret som muligt.

Mit spørgsmål ligger ved jeres uforbeholdne mening om Upright Rows?? Kom frisk, plusser, minusser og hvis i mener det er en lorteøvelse, så vil jeg meget gerne høre om i har et godt alternativ til den??

Det bunder egentligt ud i at jeg har kørt Shrugs i en overgang og synes det er en lækker øvelse, men ville gerne prøve noget andet, Upright Rowing så interessant ud, men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg mener om øvelsen?? Den falder mig lidt mystisk, den er lidt ubehagelig for håndleddene, er dog udmattende, men kører man med høj nok vægt til at kunne tage 6-10 gentagelser er den direkte ubehagelig for skuldrene?

Kom frisk med bud og input til diskussionen :)

Link to comment
Share on other sites

Tak Thorhauge så er vi vidst enige, og ja der må da være en masse andre øvelser, men hvilke?? det er derfor jeg spørger jer herinde om vejledning og inspiration ;) har kigget men har endnu ikke fundet en øvelse at erstatte den med. Skulle jo helst være en compound øvelse...

Fame Boy: læs, forstå og giv konstruktiv respons på folks beskeder.. kunne være rart i stedet for al den negativitet jeg fornemmer du pøser i forum.. vi andre er ikke så vilde som du er jo ;) nej jeg har ikke tænkt mig at inkludere den, jeg har prøvet den og vil have et alternativ da den ikke er god..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share