Proteinpulver + Vand. Hvilken smag?


KarlS
 Share

Recommended Posts

Mon ikke mælken er blevet rigeligt klam når den har lumret i et omklædningsskab i 1½ time?

Har du prøvet også at ekperimentere med mærkerne?

På et tidspunkt havde kræsen-Per (det er altså mig :tongue: ) et mærke til når det skulle blandes i vand og et andet til mælk.

Jeg har prøvet at eksperimente men vender altid tilbage til kakaosmag og har fundet en som jeg synes er god i vand og i mælk.

Men igen: smag og behag.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Bruger selv bare vand og vanilje smag, lortet skal bare ned...

Ellers her hjemme blir det mælk blender og banan..

Har set nogle som har de små juice med sugerør med, så blander de pulver med juice...

Men nytter ikke jeg siger Vanilje er det bedste, hvis du hader vanilje...

Happy hunting..

Link to comment
Share on other sites

Er os selv ved at finde proteinpulver (som har en rimelig god smag).

Tager i øjeblikket noget fra MuscleTech med chokoladesmag. Første gang jeg drak det var jeg forbløffet over den gode smag. Nu skal jeg tage mig mod hver gang, og får det indimellem dårligt efterfølgende. Er i gang med anden bøtte. Syntes bestemt ikke at proteindrikke burde smage så dårligt.

Da jeg var indlagt på Århus sygehus efter en operation fik jeg proteindrikke som smagte som Mac Donnalds milkshake, blot med en mindre syntetisk smag. I Fitness World kan man få nogle færdig blandede på glasflaske, 2 stk for 30 (Fitness worlds eget mærke) som smager virkelig godt ligesom dem på sygehuset. Gad godt vide hvilket proteinpulver der er i dem.

Hvis nogle her kender dem fra Fitness World og kan anbefale noget protein pulver som giver lignende smag er I meget velkommen til at vende tilbage til mig :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share