Hjælp til fedtreducering.


Benzema
 Share

Recommended Posts

Hej derude.

Er nyt medlem herinde, da jeg står og mangler råd angående kosten.

Har efterhånden tabt mig en del kg., men ved ikke helt hvordan jeg skal tage den videre herfra.

Vejer pt. 85 kg, med overskydende fedt på maven. (tidligere vejet 105 kg)

Ønsker at mine mavemuskler skal blive synlige, og kan mærke de er godt på vej. Vil bare helst ikke tabe mig for meget og blive en tynd pind, og dermed miste især muskelmassen på biceps, triceps og skulder.

Så hvad mener i jeg skal gøre:

1. Fortsætte med at tabe kg og lade vær med at tænke på for meget tabt muskelmasse?

2. Satse på at blive på nuværende vægt, og fedtet bliver omdannet? Hvis ja, så skal jeg vel bare indtage ligevægtskalorieindtag?

Jeg træner 3-split, med 1 til 2 gange spinning om ugen. Spiser selvfølgelig rigeligt med protein, for at undgå for meget svind i muskelmassen.

Link to comment
Share on other sites

Det må vel være op til dig selv hvordan du vil prioritere.

Hvis dine senestrøg i maven ikke er synlige, burde det være muligt stadig at tabe fedt uden at miste ret meget muskelmasse.

Med mindre du ikke synes at du har nok masse for nuværende og bliver for tynd uden lidt fedt over?

Dit fedt bliver i øverigt ikke omdannet til muskelmasse. At tabe fedt og gro muskler er to helt forskellige processer som i øvrigt ikke fungerer skide godt samtidigt.

Uden at have set dig (hvis du poster et billede kan det jo være at jeg mener noget andet) ville jeg i dit sted fortsætte med vægttabet, især hvis det alligevel kører godt på den front.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share