Muskelmasse?


Toktz
 Share

Recommended Posts

Fedtet har absolut intet at sige. Det der har noget at sige er hvor meget du spiser - om du får næring og proteiner nok. Hvis du kun har 6 procent fedt så skal du nok spise lidt mere, hvis du samtidigt begybder at træne. Sulter du dig selv i hverdagen - eller har du madlede siden du ikke har højere fedtprocent?

Der findes sygdomme der gør, at man har for høj forbrænding - eller for lav. Men det kan man få medicin for.

Edited by CKF1
Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg sulter ikke mig selv. Men inden jeg startede at træne spiste jeg næsten ingenting. Jeg kunne åbenbart leve af en let morgenmad i 24 timer. Det er så slut nu. Jeg er begyndt at spise alt hvad maven kan trække og btw er jeg også begyndt at tage mine 5 måltider meget mere serøst :D

Morgenmad: 2 store potioner havergrød

Kl 10: 2-3 stykker rugbrød

kl. 12: 2-3 stykker rugbrød og 1-2 grovboller

Efter trænning: 2 boller (rugbrød) + shake

aftensmad: Varieret (Men jeg spiser mig mæt)

(Nogle gange mad inden sengetid, det kommer an på hvornår jeg spiser aftensmad)

Er det nok eller skal jeg spise mere??

Link to comment
Share on other sites

Jeg går stadigvæk i skole så det er begrænset hvor meget jeg for rørt mig. Det er kun i træning centeret jeg laver noget hårdt træning.

Vægt: 55 Kg

Kcal indtag igennem hele dagen: ca. 3100

Det er svært at være nøjagtigt, men hvis du får 3100 kcal, og dit aktivitets niveau er lavt. Så vil jeg mene at du får nok. Vej dig på det samme tidspunkt hver dag, feks. om morgenen, efter du har været på toilet. Og så hold øje med om du tager på.

Hvordan er din fordeling af makronutrienter? Altså fedt, protein og kulhydrater?

Edited by IbZor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share