Starte med at tabte sig. (Rigtig doven)


MrPhil
 Share

Recommended Posts

Hejsa jeg fandt lige denne side og vil sige jeg var rigtig skeptisk på at prøve og få hjælp og da jeg nu har indset jeg vejer ALT for meget så vil jeg gerne prøve lidt hjælp.

Jeg er rigtig overvægtig.

Jeg er 18 år Gammel 177 Og 129 Kg . (jeg er enlig ryger)

Jeg tog rigtig meget på da min kusine hun døde så trøstespisede jeg rigtig meget da sorgerne, jeg drikker ofte plus jeg spiser somregel usundt mad.

Jeg har nu valgt at vil tage mig sammen og prøve at tabe mig.

Dog problemt er jeg har ingen penge ingen måde at træne på så. Dog vil jeg ik give op, jeg har et par håndvægte som begge har 10 kg på i alt og en kondicykel.

Dog er det ikke det helt vilde. men jeg har fra i mandag lagt en del usundt som slik på hylden.

Dog drikker jeg cola endda også light. Da jeg ik lige har haft tid til at finde på andet da de siger det er sundere.'

Men vil gerne have hjælp af jer til hvad jeg kan gøre for at tabe mig. vil dog gerne smide en del kilo hvis jeg kan gøre det.

Og hvilke træninger som mavebøjninger kan jeg lave og vil det hjælpe med at jeg kan tabe mig hurtigere?

Link to comment
Share on other sites

Det vigtigste ved vægttab, er det som du spiser og drikker. Motion giver naturlig også noget men det er nu ikke så meget som de fleste tror - dog er der en masse sundhed i det, så af den grund er det nu alligevel en god ide.

Ingen penge til træning, skriver du :blink:

Du har penge til slik og til at gå på druk (ret mange kalorier, faktisk) og til at ryge. Så er det vist mere et spørgsmål om prioritering :wink:

At skære alt det væk på en gang er dømt til at mislykkes men i små bidder ville det være fornuftigt.

Indtil da, kan du gå en masse ture - det koster gratis - og bruge den kondicykel du har. Mavebøjninger og håndvægtene hjælper dig ikke til at tabe dig, men brug dem gerne alligevel hvis du synes.

Sundere mad, mindre/ingen sukkersodavand, mindre/ingen alkohol, suppleret med gåture og motionscyklen - det er faktisk rigeligt til at komme helt i mål og mere indviklet end det, behøver det ikke at være :smile:

I starten kan du gå kan en time eller cyklen en halv og gøre det 5-6 dage om ugen. Nå du kommer i bedre form, kan du skrue op for mængde og også begynde at presse dig (når du kommer under 100kg, skifter du gåturene ud med løbeture), men start blot roligt op - så er der større chance for at du holder fast i projektet.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Har ikke råd til det mere, da jeg er blevet broke og pt har jeg lånt lidt småøre til rulletobak af en familiemedlem.

Men lagde du overhovedet mærke til alle de andre fornuftige ting han skrev?

Der er ingen grund til at du ikke kan tabe dig. Det er på med løbeskoene, ud og gå, lav din madplan helt om. Det er barsk, ingen tvivl om det. MEN er der vilje, er der vej.

Link to comment
Share on other sites

Guest Din-nye-livsstil

Hejsa jeg fandt lige denne side og vil sige jeg var rigtig skeptisk på at prøve og få hjælp og da jeg nu har indset jeg vejer ALT for meget så vil jeg gerne prøve lidt hjælp.

Jeg er rigtig overvægtig.

Jeg er 18 år Gammel 177 Og 129 Kg . (jeg er enlig ryger)

Jeg tog rigtig meget på da min kusine hun døde så trøstespisede jeg rigtig meget da sorgerne, jeg drikker ofte plus jeg spiser somregel usundt mad.

Jeg har nu valgt at vil tage mig sammen og prøve at tabe mig.

Dog problemt er jeg har ingen penge ingen måde at træne på så. Dog vil jeg ik give op, jeg har et par håndvægte som begge har 10 kg på i alt og en kondicykel.

Dog er det ikke det helt vilde. men jeg har fra i mandag lagt en del usundt som slik på hylden.

Dog drikker jeg cola endda også light. Da jeg ik lige har haft tid til at finde på andet da de siger det er sundere.'

Men vil gerne have hjælp af jer til hvad jeg kan gøre for at tabe mig. vil dog gerne smide en del kilo hvis jeg kan gøre det.

Og hvilke træninger som mavebøjninger kan jeg lave og vil det hjælpe med at jeg kan tabe mig hurtigere?

Hej MrPhil.

Udfra din højde og din vægt er dit bmi: 41.18 og det er i kategorien svær fedme.

Tænk ikke på motion lige nu, men derimod er kosten nøglen til vægttab!

Jeg har selv været i dit sted og jeg VED hvordan du sidder og har det! Jeg har dog selv tabt mig 43 kg på 8 måneder.

Drop cola light det er IKKE sundt.

Mavebøjningerne vil du ikke tabe dig yderligere af.

Hvis du er yderligere interesseret i at få hjælp til at tabe dig så kig på min hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/din-nye-livsstil

Varme hilsner

Din-nye-livsstil

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share