new balance sko indkøb


janln58
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har nu slidt mit sidste par af NB 993, indkøbt i USA, op. Jeg er derfor på jagt efter tilsvarende herhjemme.

Jeg er i den forbindelse stødt på et par hjemmesider som sælger dem temmelig billigt, faktisk så billigt at jeg tror de er kopier.

Er der nogen herinde der har erfaring i køb på en af flg sider:

newbalancesneakers.eu eller dk

newbalancetilbud.com

Link to comment
Share on other sites

Når noget ser for godt ud til at være sandt, så er det for godt til at være sandt. De sider, du henviser til, er rene fupsider, hvor du enten bliver franarret dine penge, eller får kopivarer sendt fra Østen. Gå ind og tjek deres firmaoplysninger på siden. Hvis de ser mystiske ud - eller mangler - er der noget galt. Hvis deres firmasider om forsendelse mv. er maskinoversættelser - som her - og næsten uforståelige, så har de nok heller ikke rent mel i posen :bigsmile:

Dermed være ikke sagt, at du ikke kan finde mærkevarer til priser, der ligger under priserne i danske butikker. Hvis du er helt sikker på mærke, model og størrelse, kan du sagtens gøre en god handel i en anerkendt netbutik. Selv har jeg brugt www.wiggle.co.uk et par gange, men der er sikkert flere derude. Går du i en dansk butik og får god betjening, så er det god stil også at lægge sine penge i butikken. Men det er alle nok ikke enige i.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share