Et par kilo på kort tid!


volleypigen
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg er en pige på 14, jeg vejer 58,6 kilo og er ca. 173 cm høj. Jeg bruger 8 timer i ugen på volleyball træning, og 3 timer på fodbold træning, + volleyball og fodbold kampe og tuneringer, hvilket der ca. 1 af i ugen.

Jeg synes jeg vejer lidt for meget og at der er lidt for meget løst omkring maven! Jeg spiser ret meget, og har en stor trang til usundt, som slik og chokolade.

Har i nogen gode ( og sunde) råd til hvordan jeg kan tabe et par kilo på kort tid?

Hilsen volleypigen

Edited by volleypigen
Link to comment
Share on other sites

Du har vel egentlig selv givet svaret.

Altså, dyrker man meget sport, er det ok også at spise meget. Men jo ikke slik og chokolade, så svaret er: Lad vær' med det.

Glæd dig over at det er en ret simpel løsning i forhold til hvis du skulle lave om på mange ting i din mad.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Som Greagers siger. Du har jo fint gang i træningen og derfor er det helt ok at have et relativt højt energiindtag, men sørg for at spise ordentligt. Prøv at komme din sukkertrang kvit. Det er hårdt - rigtig hårdt - de første 1-2 uger, herefter tænker du ikke længere over det. Jeg er helt sikker på at du hurtigt vil smide nogle kilo, hvis du kvitter slik og sodavand og ellers ikke laver noget om på din kost.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share