Kan disse hjælpe mig ?


Benjiii
 Share

Recommended Posts

Hej Mol

Jeg har nu i 3 mdr trænet i fitness dk for at få et flot mave og blive mere makeret men er ikke kommet særligt langt vil jeg sige

vil meget gerne ned i fedt procent så man kan se mine mave muskler og så fandt jeg det her og tænkte på om det kunne hjælpe mig lidt http://www.gymnordic.com/dk/vaegttab/blackburn.html

Spiser det her på en normal dag

morgen mad:

3 ægge hvider

1 Paprika

1 dåse kidney bønner

1 chili

Steg på en pande med olie

Frokost:

Enten

et stykke rugbrød med fedt fattig pålæg

Fuld korns pasta salat med tun og salat

Tun salat lavet med 0.3 % fedt fromage fraise elelr hvad det hedder og så salat

Aftensmad:

1 kyllinge bryst

1 peberfrugt

en del frysegrønsager

chili

eller

det samme som ovre bare med dåsetomat som en gryde ret

Det er hvad jeg spiser normalt og har gjort det i noget tid i starten gik jeg fra 86 ned til 79 kilo og nu er det stoppet helt i 2 uger

Ville det kunne svare sig at bruge det produkct og ville det hjælpe mig ?http://www.gymnordic.com/dk/vaegttab/blackburn.html

Link to comment
Share on other sites

Når forhandleren ikke engang gider at gå den google-translaterede beskrivelse igennem, skal du ikke spilde penge der.

Men det er ikke en magisk pille. Det kan MÅSKE hjælpe en lille bitte smule, hvis du i forvejen har styr på diæt m.m.

jeg synes selv der styr på det men kommer bare ikke videre længere... er altid sulten om aften og spiser ikke noget der for så spiser jeg for meget

jeg har svært med at spise det jeg spiser nu og være glad

Link to comment
Share on other sites

3 måneder er kort tid. Hvis du føler mad er vigtigt for at du føler dig glad, synes jeg du skal kontakte en psykolog og ikke spørge til råds på et internet-forum.

Ud fra dine andre posts virker det i det hele taget til, at du skal gøre dig klart at ting tager tid, og at der kun findes en nem løsning (krudt) og den har nogle andre ret uheldige konsekvenser. Desuden er den heller ikke så nem.

Link to comment
Share on other sites

3 måneder er kort tid. Hvis du føler mad er vigtigt for at du føler dig glad, synes jeg du skal kontakte en psykolog og ikke spørge til råds på et internet-forum.

Ud fra dine andre posts virker det i det hele taget til, at du skal gøre dig klart at ting tager tid, og at der kun findes en nem løsning (krudt) og den har nogle andre ret uheldige konsekvenser. Desuden er den heller ikke så nem.

Jeg er bare tit sulten selvom jeg har spist alt min mad for en dag

har altid næsten været overvægtig det er jeg så ikke mere men vejede 96 kilo inden jeg tabte mig og nu 79 kilo som er normalt men kan bare spise sygt meget stadig og er tit sulten efter maden...:/:/:/

men lige nu går jeg heller ikke på skole men skal starte den 14 og har gået hjemme i 3 mdr så tror også meget er kedsomhed så håber det bliver bedre efter jeg er begyndt

Link to comment
Share on other sites

Du spiser heller ikke voldsomt meget og slet ikke noget fedt - ikke sært, kroppen begynder at øffe og du er sulten. Hvis du træner en del cardio, vil du også være sulten pga, mangel på carbs.

Din kost er sikkert fin til en kur men ikke noget du kan leve af permanent, men det har du jo bemærket :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du spiser heller ikke voldsomt meget og slet ikke noget fedt - ikke sært, kroppen begynder at øffe og du er sulten. Hvis du træner en del cardio, vil du også være sulten pga, mangel på carbs.

Din kost er sikkert fin til en kur men ikke noget du kan leve af permanent, men det har du jo bemærket :wink:

Vil bare gerne komme ned i fedt procent hurtigt og så laver jeg meget om på det :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share