Trænings program?


Martin94
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har trænet i længere tid, med et løst program. Nu har jeg igennem den tid, fundet frem til et program jeg syntes fungere nogenlunde ordenligt for mig.
Jeg vil gerne høre andres meninger om negative og positive sider af dette program. Jeg går ikke helt i dybden med det netop fordi der er flere øvelser der bliver brugt, end jeg vil tage mig tiden til at skrive dem ind.

Mandag - Her træner jeg bryst, og slutter af med lidt triceps.
Tirsdag - Her træner jeg ben, og lidt mave.
Onsdag - Her træner jeg ryg, og biceps.
Torsdag - Her træner jeg skuldre, og triceps.
Fredag - Her holder jeg normalt en dags pause, eller hvis jeg har sprunget en af de tidligere dage over, tager jeg den her.
Lørdag tager jeg tilhørende træning, dvs. hvis jeg ikke kunne gennemføre hele programmet for en af dagene, tager jeg den her.
Eks. tirsdag fik jeg ikke trænet mave, det gør jeg så lørdag.
Søndag - alt afhængig af hvordan ugens træning er gået, træner jeg her kondition.

Så er ugen omme, og jeg begynder forfra i den nye uge.

Det jeg gerne vil høre er bund i grund om der kan laves om på dette, eller jeg skal bytte rundt på dagene. Altså jeg vil gerne have kritik fra andre som også har prøvet at bøvle lidt med deres eget.

Martin

Link to comment
Share on other sites

Det er stort set umuligt at sige noget kvalificeret når du ikke beskriver dit program ordentligt (øvelser, antal sæt og reps), ikke fortæller hvad "længere tid" er og lidt om dit udgangspunkt og mål med træningen!

Hvorfor rammer du kun ben og andre muskelgrupper en gang om ugen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share