Mobilitetsprogram søges


Axbard
 Share

Recommended Posts

Efterhånden som alderen er begyndt at trykke er jeg nu smidig som et stykke knækbrød og jeg bliver nødt til at få øget min generelle mobilitet. Jeg er nu stiv i

  • skuldre
  • ryg
  • hofter
  • ben

samt sikkert alt det andet

Er der nogle der kan henvise til et program som rammer hele kroppen - gerne et 15-20 minutters program som med fordel kan laves hver dag

Denne post er ikke relateret til den verserende debat i http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=60998 - jeg er i hvertfald en af dem der klart vil få det bedre af øget mobilitet.

På forhånd tak for hjælpen

Axbard

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg hiver denne tråd frem igen. Som kan ses på vedhæftede billede så er min smidighed i arme og skuldre bekymrende ringe, så hvis nogle kunne være behjælpelige med nogle pointers i form af råd eller links, så vil det blive modtaget med kyshånd

Med armene i den "omvendte" stilling er smidigheden lidt bedre men ikke meget.

post-5224-0-82336200-1367926469_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil igen slå et slag for mobilitywod.com, ja den er svær at finde rundt i, men søg på siden igennem google eller deres youtube kanal, og du kan finde mange gode øvelser.

Udover det, kan du helt sikkert finde noget med skulderne hos eric cressey. Igen vil det nemmeste nok være at google hans navn + skulder mobilitet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share