Axbard

Medlemmer
  • Content count

    895
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Axbard last won the day on August 25

Axbard had the most liked content!

About Axbard

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Træning som en alderdomsforsikring

Recent Profile Visitors

1,529 profile views
  1. AxBard

    Søndag 2019 10 13 Vægttræning Hænger i med det yderste af kløerne
  2. AxBard

    Torsdag 2019 10 10 Vægttræning
  3. AxBard

    Torsdag 2019 10 03 Vægttræning
  4. AxBard

    Vægttræning Overblik 2019 august til december 2019 Juli August September Oktober November December 1 1 1 2 3 0 4 1 5 1 0 6 1 7 8 1 1 1 9 10 1 11 1 1 12 0 13 1 14 1 15 1 1 16 1 17 1 18 1 19 1 20 1 1 21 22 1 0 23 1 24 1 25 0 26 1 27 1 28 1 29 30 1 31 1 Total 9 11 9
  5. AxBard

    Mandag 2019 09 30 business as usual
  6. AxBard

    Fredag 2019 09 27 business as usual
  7. AxBard

    Tirsdag 2019 09 24 business as usual
  8. AxBard

    Hej Gregers Jeg tror også du er langt bedre end mig til at tage dig selv helt ud til kanten, hvilket jeg har stor respekt for!
  9. AxBard

    Torsdag 2019 09 19 Opvarmning · 400 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 40 · 10 x 40 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 05 x (BW-10) · 03 x BW · 07 x (BW-5) · 06 x (BW-5) · 04 x (BW-5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+22.5) · 10 x (BW+22.5) · 10 x (BW+22.5) Pull ups neutral · 10 x (BW+5) · 10 x (BW+5) · 10 x (BW+5) · 10 x (BW+5) Pull down · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 · 10 x 60 Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 70 · 10 x 70 Leg press · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 35 · 10 x 37.5 · 10 x 35 Lat raise · 10 x 08 · 10 x 08 · 10 x 08 Rear delt dumbbell fly · Ingen Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 · 06 x 13 Hyperextension · 15 x BW · 15 x BW · 15 x BW Abs · 2 x Roman chair Protein · 50 gr Kommentar OK træning
  10. AxBard

    Tirsdag 2019 09 17 Opvarmning · 250 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 40 · 10 x 40 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 05 x (BW-10) · 05 x (BW-5) · 05 x (BW-5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+20) · 10 x (BW+20) Pull ups neutral · 10 x (BW+5) · 08 x (BW+5) · 07 x (BW+5) · 10 x BW Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 65 Leg press · 10 x 130 · 10 x 130 · 10 x 130 Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 35 · 10 x 35 Lat raise · 09 x 08 · 07 x 08 · 10 x 07 · 10 x 07 Rear delt dumbbell fly · Ingen Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 09 x 16 · 08 x 16 · 06 x 16 · 08 x 13 Hyperextension · 15 x BW · 15 x BW · 15 x BW Abs · 3 x Roman chair Protein · 50 gr Kommentar Det går den forkerte vej med lat raise og biceps :-( En ung mand, ikke særlig høj eller stor men baseret på hans øvelser var han pund for pund ret stærk, Efter at have kørt på gik han i gang med leg press. Da han havde kørt nogle sæt og skulle op var jeg lige ved at løbe hen for at ”redde” ham da han sejlede af udmattelse. Han rystede så lige på hovedet og gik så ellers videre med sit beast træning. Jeg er meget imponeret over folk der kan give sig selv så meget! Well done sir!
  11. AxBard

    Søndag 2019 09 15 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 37.5 · 10 x 37.5 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-10) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Pull down · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 Leg press · 10 x 100 · 10 x 100 · 10 x 100 Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 30 Lat raise · 10 x 08 · 10 x 08 · 10 x 08 Rear delt dumbbell fly · Ingen Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 13 Hyperextension · 15 x BW · 15 x BW · 15 x BW Abs · Ingen Protein · 50 gr Kommentar Træning efter arbejde – skal bare have overstået dette efterår så kan jeg sove igen ;-) På vej hjem overhalede jeg en kvinde som kørte 80 km/t da hun skulle ordne noget på sin mobiltelefon.
  12. AxBard

    Faldt over den nye Bladerunner igår - jeg havde ikke tid til at se den (igen) men kom til at tænke på et par ikoniske scener
  13. AxBard

    Tirsdag 2019 09 10 Opvarmning · 250 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 30 · 10 x 35 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-10) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+15) Pull ups neutral · 10 x BW · 10 x BW · 10 x BW Pull down · Ingen Tricep cable · Ingen Leg press · Ingen Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 30 Lat raise · Ingen Rear delt dumbbell fly · Ingen Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Hyperextension · 15 x BW · 15 x BW Abs · Ingen Protein · 50 gr Kommentar Stadigvæk nogen smerte i ryggen men væsentligt reduceret. Katten lever stadigvæk :-)
  14. AxBard

    Søndag 2019 09 08 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 25 · 10 x 25 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-18) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+10) Pull ups neutral · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-10) · 10 x (BW-10) Pull down · Ingen Tricep cable · Ingen Leg press · Ingen Mp · Ingen Lat raise · Ingen Rear delt dumbbell fly · Ingen Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 Hyperextension · Ingen Abs · Ingen Protein · 50 gr Kommentar Fem gange forbi dyrlægen i den forgangne uge med en lille syg missekat hvilket lagde beslag på den fritid som kunne være afsat til træning. Takket være min hustrus fantastiske Google-Fu evner ser det ud som om den overlever. De kryber sgu ind under huden og jeg havde våde øjne da aflivning var på tale. Nu må vi se om bedringen holder og mere end et par fingre er krydset i det lille hjem. Da jeg endelig kunne finde til træning havde jeg til gengæld virkelig ondt i ryggen og måtte tage et meget skånsomt program som ovenstående. Det går vist (?) den rigtige vej med smerterne men jeg er bestemt ikke på højkant endnu.
  15. AxBard

    Søndag 2019 09 01 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 35 Chin ups · 05 x (BW-29) · 05 x (BW-18) · 05 x (BW-10) · 07 x (BW-5) · 06 x (BW-5) · 05 x (BW-5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+20) · 10 x (BW+20) · 10 x (BW+20) Pull ups neutral · 06 x (BW+10) · 05 x (BW+10) · 05 x (BW+10) · 08 x (BW+5) Pull down · Ingen Tricep cable · Ingen Leg press · Ingen Mp · 10 x 20 · 10 x 30 · 10 x 35 · 10 x 35 Lat raise · 10 x 08 · 10 x 08 · 10 x 08 Rear delt dumbbell fly · Ingen Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 08 x 16 · 08 x 16 · 07 x 16 · 06 x 16 Hyperextension · Ingen Abs · Ingen Protein · Ingen Kommentar Hård weekend med arbejde og have arbejde, så der var ikke noget overskud til træning. Det eneste jeg tænkte på var at komme hjem og få benene op og hygge med et BBC naturprogram.