Pre-workout produkter - skal/skal ikke?


Bramsen1990
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg efterhånden hørt diverse personlige trænere lovprise de her vidunderlige pre-workout produkter. Men... Virker det?

Jeg har ladet mig fortælle - men jeg er også frygtelig naiv og elsker enhver undskyldning for at bruge penge! - at det skulle give et ekstra boost under cut. For ærlig talt, for helved, jeg kunne godt bruge det...

Er der nogle erfaringer på det her, så kom gerne med dem! :smile: Også hvis andre produkter kunne være ideelle under cut. Jeg er lidt lost på det her område..

Link to comment
Share on other sites

Det eneste preworkout-produkter giver mig, er et kick fra koffeinen. Drik et par kopper kaffe inden træning i stedet.

Pre-WO indeholder som regel: koffein, taurin, kreatin, sukker, beta-alaine. Resten er ligegyldige fyldprodukter som de kalder alt muligt fancy og som ikke er dokumenteret at det virker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan skide godt lide pre-wo. Jeg kan godt lide smage og jeg kan godt lide koffeinkicket. Jeg ved dog også rigeligt fint hvad jeg går ind til. Jeg regner ikke med the greatest pump ever eller extreme musclebuilding effects. Jeg kan lige så godt drikke en redbull eller et par kopper kaffe, men da jeg ikke drikker kaffe, er det udelukket.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det eneste preworkout-produkter giver mig, er et kick fra koffeinen. Drik et par kopper kaffe inden træning i stedet.

Pre-WO indeholder som regel: koffein, taurin, kreatin, sukker, beta-alaine. Resten er ligegyldige fyldprodukter som de kalder alt muligt fancy og som ikke er dokumenteret at det virker.

Ind i mellem er der også nogle, der indeholder en lidt mere potent syntetisk af-art af effedrin, som ændres løbende hvis der bliver indført forbud mod det. Det var derfor, der var så meget hype om Jack3D og dope, da man vil teste positiv for stimulanser.

Og ellers er der jo Hyphy Mud:

(som huserede på FB for nogle dage siden)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share