Træningscenter i Århus N (tæt på SkejbyCenteret)


likezeboss
 Share

Recommended Posts

Jeg bor godtnok på Frederiksbjerg, men følger lige med nu der er en tråd om centre i Århus. Jeg ville gerne slv finde noget andet.

Jeg bruger FW i Scandinavian da jeg får noget firma rabat. Det er ret crowded i myldretiden. Siersen nede ved badeabstalten er pebret med 400 spir, og det samme gælder vist crossfit på havnen. Ved ikke om der er andre/bedre alternativer her i sydbyen.

Link to comment
Share on other sites

FW jens baggesens vej er vidst danmarks største FW center, der er to VL plateuer, 5-6 racks, maskiner og håndvægte i læssevis samt alle de gængse holdtyper. Du kan vidst få et billigere abonnement hvis du kun bruger hold eller kun træner selvstændigt.

Spartan er et crossfit center hvorfor der selvfølgelig er en del hold af denne type. Derudover er der en separat vægtløftningsafdeling som man selv kan træne i og 3-4 thorax trainere hvis man er langrends-typen. Der er derudover også et ok åbent område, i forhold til at det er et crossfit-center, med håndvægte, bænkpres og et squat rack. Jeg mener jeg giver 299 som studerende.

Men beslutningen er jo afhængig af på hvad du mener et godt center er og hvad du forventer af det...

Edited by SVB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share