Nekker Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 Hej alle,Jeg er efter en del år med hjul til clinchers/dæk og slange tilbage til at køre løb med tubulars/lukkede ringe. Det skal lige siges det mest er til landevejsløb og enkelt TT. Jeg har tidligere kørt med dem for år tilbage, men synes det blev for bøvlet da jeg ikke kørte så mange løb. Nu er jeg tilbage i "fuld vigør" og elsker følelsen af et par nye ringe :)Men jeg er lidt bagefter på den front og vil høre, om der er nogen der har erfaringer med lukkede ringe med fokus på både speed og resistent overfor punkteringer?Samtidig er jeg nysgerrig efter at vide, om nogen af jer benytter det latex/sealant man kan sprøjte i ringene, som så skulle tage de små punkteringer uden man egentlig ligger mærke til dem? Evt. nogen der også har erfaring med brug af disse eller fx. Pit-Stop EFTER punkteringen er der? Kan man bruge ringen igen efter eller er det blot til at komme hjem på og derefter ny ring på? :)Mvh Nekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 (edited) Prøv at spørge på feltet.dk. Der er markant bedre mulighed for et kvalificeret svar Edited March 22, 2014 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.