Hvorfor fanden kan I ikke bare svare


SOPHIAL
 Share

Recommended Posts

Når nu denne tråd allerede er kørt ud af en østrogendryppende tangent, må jeg lige spørge: Kære Mr. Freeze, tager det ikke lige så lang tid at skrive "ikke" som det tager at skrive "ikk`".

Hvis det skulle forholde sig sådan, er det andet så ikk`lidt småkrukket? :rolleyes:

>>ahonia. Hvad er egentligt problemet. Sådan virkeligt. Bare fortæl den rare doktor det...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Når nu denne tråd allerede er kørt ud af en østrogendryppende tangent...

Jacob, nu skal jeg igen til at være efter dig :rolleyes:

Gentag efter mig: Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE...

Mine ædle hormoner skal ikke rodes ind i sammenligninger i denne tråd, vel B)

Link to comment
Share on other sites

Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE det samme - Østrogen og frustration er IKKE...

Var det bedre? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ro på svende og svendinder, husk på tålmodighed er en dyd!

Du kan ikke forvente at du får svar inden for de første 24 timer, det her er et debatforum, ikke betalt orakelhjælp. ;)

'Pyt

Jeg har altså IKKE brokket mig over at jeg ikke får svar HURTUGT nok....I misforstår bare alting...... jeg brokkede mig over at I svare på noget helt andet end det jeg spurgte om.... Ud af 3 svar, var der ingen der gav mig et svar på mit spørgsmål... hvis I ikke kender svaret , er der da ingen der tvinger jer til at svare mig, det er faktisk bedre at I ikke svare end at I svare i vest når jeg spørger i øst.

Men tak for de svar der er kommet frem dem der har svaret på det jeg spurgte om - jeg kan se at det vist ikke kan betale sig at følge C.B. - jeg har godt nok prøvet et par gange - og jeg synes det er hårdt nok, men jeg finder på noget andet.

SOPHIA

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altså IKKE brokket mig over at jeg ikke får svar HURTUGT nok....I misforstår bare alting......
Du har ret, de fleste af os har en IQ under stuetemperatur :retard: , Nu vil jeg svinge mig ud i træet og spise mine bananer.
hvis I ikke kender svaret , er der da ingen der tvinger jer til at svare mig, det er faktisk bedre at I ikke svare end at I svare i vest når jeg spørger i øst.

Du har ikke bare et sekund overvejet at den måde, hvorpå du stillede spørgsmålet gjorde det svært at komme med et konkret svar ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altså IKKE brokket mig over at jeg ikke får svar HURTUGT nok....I misforstår bare alting......

Du har ret, de fleste af os har en IQ under stuetemperatur :retard: , Nu vil jeg svinge mig ud i træet og spise mine bananer.

hvis I ikke kender svaret , er der da ingen der tvinger jer til at svare mig, det er faktisk bedre at I ikke svare end at I svare i vest når jeg spørger i øst.
Du har ikke bare et sekund overvejet at den måde, hvorpå du stillede spørgsmålet gjorde det svært at komme med et konkret svar ?

Jeg synes jeg har set det i op til flere spørgsmål... jeg har ikke sagt at du eller nogen andre er dumme

Link to comment
Share on other sites

Sophiala-"the member formerly known as .....+........+.........+.........+........+.........." :lol:  :rolleyes:  :tongue:

Hvad mener du nu med det ?

Tjae, når du nu svarer i en gammel tråd, du øjensynligt selv har startet, i et nyt navn ....

Øv, intet er så sjovt når det skal skæres ud i pap B)

Link to comment
Share on other sites

Sophiala-"the member formerly known as .....+........+.........+.........+........+.........." :lol:  :rolleyes:  :tongue:

Hvad mener du nu med det ?

Tjae, når du nu svarer i en gammel tråd, du øjensynligt selv har startet, i et nyt navn ....

Øv, intet er så sjovt når det skal skæres ud i pap B)

Det var fordi at jeg var så dum at jeg havde glemt mit password - og selvom jeg gik indunder "glemt password" fik jeg aldrig nogen besked i min email, så valgte jeg at lave et nyt (og denne gang har jeg skrevet det ned - det må gamle mennesker jo - haha)

Link to comment
Share on other sites

hvis I ikke kender svaret , er der da ingen der tvinger jer til at svare mig, det er faktisk bedre at I ikke svare end at I svare i vest når jeg spørger i øst.

I stedet for at være fræk skulle du måske være glad for, at der er nogen, der prøver på at hjælpe dig.

Når du ønsker svar i øst så spørg om det, og ikke hvilken vej vinden blæser.

Hvis der ikke var nogen, der havde svaret fordi de ikke var sikre på, hvad du spurgte om, så havde du nok også brokket dig over det. ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

jeg svarede måske ikke nøjagtigt på dit spørgsmål, men prøvede at få dig til at undersøge hvordan man opnår den krop du gerne vil have. Ved at finde ud af hvordan man bedst opnår den krop du vil have så kunne du jo selv svare på dit spørgsmål.

Link to comment
Share on other sites

hvis I ikke kender svaret , er der da ingen der tvinger jer til at svare mig, det er faktisk bedre at I ikke svare end at I svare i vest når jeg spørger i øst.

I stedet for at være fræk skulle du måske være glad for, at der er nogen, der prøver på at hjælpe dig.

Når du ønsker svar i øst så spørg om det, og ikke hvilken vej vinden blæser.

Hvis der ikke var nogen, der havde svaret fordi de ikke var sikre på, hvad du spurgte om, så havde du nok også brokket dig over det. ;)

'Pyt

I stedet for at være fræk....???? Det er sgu da ikke for at være fræk eller flabet, kan man nu ikke sige sin mening på en pæn måde uden af være fræk ??

Og jeg synes ikke det er nogen hjælp, når folk svare på noget helt andet end det man spørger om. Jeg kan virkelig ikke se at mit spørgsmål var så besværligt - jeg har kunne regne ud, at de fleste ikke mener at man kan blive markeret af CB, men så kan de sgu da bare sige det lige ud istedet for at komme med alle mulige andre svar - jeg viste f.eks godt at man kan blive mere markeret af at styrketræne med store tunge vægte, men jeg kan ikke løfte på store tunge vægte og jeg synes det ser ret kedeligt ud. Jeg viste f.eks også godt at man skal spise mindre end man forbruger.

Der er så en der har skrevet, at man også bliver mere markeret hvis man sidder og glor tv - bare man spiser mindre end man forbrænder - men det synes jeg ikke lyder rigtigt - man skal vel have lidt muskler for at være markeret - desuden sætter musklerne jo ens forbrænding op.

Sagen er at der vel ikke er nogen der er interesseret i at få svar på noget de ved i forvejen - det er jo ikke derfor jeg spørger

Link to comment
Share on other sites

At påstå at vi misforstår alting samt at det er vores mangel på forståelse der er skyld i at du ikke får svar på dit spørgsmål er frækt !

jeg viste f.eks godt at man kan blive mere markeret af at styrketræne med store tunge vægte

Nej, nej, nej ! Du får større muskler af at belaste dine muskler progressivt, give dem mulighed for at resitutere ordentligt samt spise korrekt. Det behøves du ikke løfte "store tunge vægte" for. Tværtimod.

Du får markerede muskler ved at reducere din fedtprocent, hvilket du også kan gøre selv om du sidder i sofaen hele dagen.

Hvis du virkelig vil have brugbare svar, så tror jeg ikke at titler som "hvorfor fanden...." er vejen frem. Det er trods alt folks velvilje du ber om.

Link to comment
Share on other sites

jeg viste f.eks godt at man kan blive mere markeret af at styrketræne med store tunge vægte, men jeg kan ikke løfte på store tunge vægte og jeg synes det ser ret kedeligt ud. Jeg viste f.eks også godt at man skal spise mindre end man forbruger.
Man bliver ikke markeret af at styrketræne, hverken med lette eller tunge vægte. Det er et spørgsmål om fedt% i forhold til muskelmasse!!
Der er så en der har skrevet, at man også bliver mere markeret hvis man sidder og glor tv - bare man spiser mindre end man forbrænder - men det synes jeg ikke lyder rigtigt - man skal vel have lidt muskler for at være markeret - desuden sætter musklerne jo ens forbrænding op.

En krop bliver markeret hvis der er en større mængde muskelmasse i forhold til fedtmasse. Derfor kan man sagtens blive markeret af at sidde i sofaen og sørge for at spise rigtigt, det vil ikke være optimalt, men det kan lade sig gøre. Selvfølgelig vil det ikke gøre noget at der er lidt muskler, men det er ikke direkte nødvendigt for at blive markeret.

De ting du skriver er sandheder med modifikation, hvis du virkelig er interesseret i at blive markeret så synes jeg du skulle sætte dig lidt bedre ind i den grundlæggende viden. Hvis der så er grundlæggende ting du ikke helt kan finde hoved og hale i så stil spørgsmål til dem, i stedet for at brokke dig over at folk prøver at få dig til at forstå hvad det handler om.

Edited by Ramius
Link to comment
Share on other sites

Sagen er at der vel ikke er nogen der er interesseret i at få svar på noget de ved i forvejen - det er jo ikke derfor jeg spørger

Nu er der ingen herinde, der er synske, så vi kan ikke vide, hvad du ved i forvejen. I stedet for at oprette en "brokketråd" kunne du have valgt at uddybe eller omformulere dit spørgsmål.

Du kan blive markeret ved al fysisk aktivitet kombineret med den korrekte kostsammensætning. Så diverse træningsvideoer kan bruges, men som det er svaret, er der bedre metoder.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Sagen er at der vel ikke er nogen der er interesseret i at få svar på noget de ved i forvejen - det er jo ikke derfor jeg spørger

Prøv dog at være lidt mere ydmyg. Det er altså GRATIS svar du får, fra folk der HJÆLPER DIG af deres GODE vilje.

Men hvis du stadig er pisset af over kvaliteten af MOLs ”kundeservice” så kan det måske være nyttigt for dig at vide at det er en ikke kommerciel side. Og folk her IKKE er dine tjenere!!! Skam dig! :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Jeg har stillet et spørgsmål vedr. Charlotte Birwows videoer, jeg har fået 3 svar - bare ikke på det jeg spurgte om. Jeg ved godt at man skal styrketræne for at få en markeret krop - hvis man følger den styrketræning Charlotte Bircow laver, er det så at styrketræne? (jeg ved godt at det ikke nytter noget kun at sidde og KIGGE på videoen - at jeg også selv skal hive i elastikken - men er det spild af tid hvis jeg vil have en markeret krop?)

Hejsa

Du kan roligt anvende CB bodytoning program mm, der er mere end blot elastikker ;o)

Jeg har selv kørt hendes programmer 5 x om ugen med en kombination af løb/crosstræning og har oplevet en betydelig pæn og feminin makering af musklerne.

Jeg gider ikke tunge vægte og det er ej heller nødvendigt for at opnå resultatet når blot du holder på og selvfølgelig holder et godt øje med fedt procenten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share