Konkurrencediæt


Hippo
 Share

Recommended Posts

hey, har lige et par spørgsmål ang. decideret konkurrencediæt og om forberedelsen op til en konkurrence.

Pønser på at stille op til den nye Bodyfitness næste år, og har i den forbindelse nogenlunde styr på min træning og den daglige kost.

Men hvad man egentlig skal gøre det sidste stykke tid for at tage sig bedst muligt ud ved jeg helt ærligt ikke, synes der er mange mystiske råd og myter i omløb?

Tror ikke på at bulke op så er sjældent langt fra hvad jeg håber er en fornuftig fysik i forhold til den konkurrence, dvs skal højst smide 1-2 kg, men håber at der er nogen der kan kaste et par links efter mig eller henvise til noget litteratur om emnet?

Går ud fra at der er nogen på dette forum som har noget erfaring med dette? (de gad ikke svare over på getbig.... :blink: )

Håber der er nogen der kan hjælpe. takker... B)

Link to comment
Share on other sites

Ivan er vist også ret skrap til det - han har arbejdet med atleter der skal på podiet gennem længere tid.. eller SomeDog ;)

Noget jeg har lagt mærke til i de fleste diæter pre konkurrence, er at energiindtaget bliver wavet gennem perioden... nogen som kan give en god forklaring på det?

Link to comment
Share on other sites

takker, kaster mig flux over jeres henvisninger,

håber måske det kan få ryddet lidt ud i alle de historier man efterhånden har ladet sig fortælle men som jeg aldrig rigtig har fået bekræftet, især med henblik på de sager folk efter sigende spiser på selve konkurrencedagen,

men der er da heldigvis noget tid til det blir aktuelt.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også hørt vilde ting om hvad folk spiser, men håber ikke det rammer mig ;) Foreløbigt har jeg hvertfald slet ikke haft lyst til at spise andet end det jeg skal.

Det bliver også lidt spændende at se hvad standarden i Bodyfitness bliver. De påstår jo at man ikke skal være hakket, men bare pænt markeret, Om det kommer til at holde vil vel vise sig :)

Link to comment
Share on other sites

ok, fik lige tygget mig gennem vejledningen på dbff, der stod alligevel nogle ting man ikke lige vidste, cool nok,

og jep, er meget spændt på niveauet i bodyfitness :huh:

men har besluttet mig for at oprette en log herinde, og når jeg lige kan få det arrangeret må jeg få taget nogle billeder, og så håbe at folk vil kaste nogle kommentarer efter dem, det må gi lidt motivation ;)

savner bare en makker....suk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share