En garvet hjemmeside!


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Mine venner har lige fået lavet en hjemmeside. :)

I kan tjekke den ud på: http://www.bmcycling.dk/

Det er Danmarks måske største cykeltalenter. Hold øje med dem i fremtiden.

Hvis i har ris, ros eller forslag til ændringer og forbedringer, vil det være rart, hvis i vil give et bidrag her, som jeg så vil vidersende til webmasteren.

Link to comment
Share on other sites

Fedt nok! Det lyder sgu godt! Er du selv A-rytter eller noget Fistandantilus?

Jeg holdte med at cykle i år 2001. Det var mit første og eneste år som senior. Jeg startede i C og rykkede op i B, hvor mit bedste resultat var en 2. plads (en halv cm fra 1. pladsen :D ).

Jeg jeg havde faktisk allerede udfyldt ansøgningspapirerne til A-klassen for 2002, men jeg besluttede så alligevel at holde.

Jeg mente (mener stadig) ikke jeg var god nok, til at gøre mig fremme blandt de bedste, og desuden var jeg blevet så bitter over alle de uheld og lign., som jeg havde været udsat for, så jeg faktisk var begyndt at føle, at de negative tanker overgik de positive ved cyklingen. :(

Et barsk valg, som jeg faktisk selv var virkelig rystet over. Jeg var faktisk fysisk utilpas i over en måned efter pga af det!

Brian, Morten (og andre af samme kaliber) og jeg selv gik på Handelsskolen sammen. Morten og jeg gik i klasse sammen, og Brian gik inde i parallel-klassen. Derfor kender jeg dem temmelig godt, og det er stadig mine gode venner.

Desuden gik "Foodman" i dette forum også i klasse med Morten og jeg, og "Stegger" gik også i en parallel-klasse! :huh: B) B) B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share