Dumbell bænkpres


FittSmoker
 Share

Recommended Posts

Gode fif til Dumbell Bænkpres ? nu skal jeg til at køre, og denne har mange gange gået en DEL i skulderen - selvom det er en af mine favorit brystøvelser.

Nogle gode fif, så jeg kan mindske presset på skuldrene ? jeg kører såvidt muligt indtil kroppen når jeg kører den, og vægtene helt ned til brystet.

Har hørt at det kan hjælpe at vinkle bænken en anelse, så man ligger med hovedet et par grader nedad - således at presset bliver lidt mere "opad" kroppen.....?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det samme problem med skulderen, og jeg tror det vil være en god ide at køre den på en lille decline vinkel. Om ikke andet så bare det at du vel ikke har kørt den før burde kunne give noget fremgang.

Mit største problem med håndvægtspres er at de går utroligt meget i mine triceps, specielt på den sidste trediedel. Så jeg holder mig primært til stænger.

Det vigtigste du kan gøre for at bevare dine skuldre intakte er ikke at køre supertungt, dvs <6reps og ikke at køre til udmattelse. Da du så vidt jeg ved ikke gør nogle af delene glæder jeg mig til at høre om de nye decline håndvægtspres kommer til at virke. Now, get pumping :kj: (OK det var plat, men jeg ville bare så gerne bruge den nye smilie :lol: )

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share