Who's your hero?


Lucas
 Share

Jeg har valgt en ret vilkårlig liste med lidt ad hvert. Skriv hvis har andre forslag!  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dorian Yates har så hudt jeg visker vundet flere Mr. Olympia end Ronnie Coleman har (endnu). Ret mig hvis jeg tager fejl!

Det er da rimeligt ligemeget, når man trækker 800 pund i dødløft for reps, eller hvad? (og du har iøvrigt ret) Men jeg synes Ronnie er sejere fordi han er kamp-fucking-stærk - derfor!

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

>incognito

Hvis man ser op til Yates og Coleman som BB'ere, er deres dødløft da fløjtende ligegyldigt! Så vil jeg da mene Mr O-titler f.eks. er vigtigere...

Som to alm. sportsmænd er sagen naturligvis anderledes!

Men Dorian holder helt sikkert mere end Coleman!!

Jeg har ikke selv stemt, for Cutler er af en eller anden forkastelig grund ikke blevet sat på listen... Blasfemi... <_<

Link to comment
Share on other sites

Man kan vel ikke komme helt udenom, at der er et lille overlap mellem styrke og BB-kulturen...... Du ville de heller ikke synes at Dorian var sej, hvis han kun kunne bænke 100 kilo? Jeg synes bare at det er sejt at rykke monsterjern for reps uden at der går totalt sci-fi i træningsprincipper og det gør Ronnie for vildt

SHUT UP AND SQUAT!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share