Blast your Bench press with 51 pounds


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg har læst at det er muligt at smide 20 -30 kg på bænk pres på 4 uger, men er der nogen af jer som har et program hvor man kan gøre det med biceps eller Triceps.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke lade sig gøre.... medmindre måske hvis du er super-duper nybegynder.

ok eller hvis du bevidst starter på en vægt LANGT under dit egentlige potentiale... men hvad skulle idéen være i det?? *gg*

Hvis nogen har resultater der beviser andet - så undskylder jeg sælføli!! ;)

hej...

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som det sædvanelig komercielle program. Det er altid den sædvanelige "øg dit bænkpres 50 pounds" salgstale. Når det kommer til stykket, så er det nok nærmere 15 pounds.

Som jeg ser det, så er det umuligt at øge sit bænkpres 20-30 kg på 4 uger. Selv for en begynder. Jeg ville være mere tilbøjelig til at tro at en begynder kunne øge sin squat eller dødløft 20-30 kg på 4 uger, hvis løftet var relativt nyt for dem. Det højeste jeg har set nogen (som ikke var begyndere) øge på 4-5 uger, er omkring 15 kg i squat og dødløft, og omkring 10 kg i bænkpres. Jeg skal ikke udelukke at nogen kan stige mere end det, men 20-30 kg i et løft som bænkpres, anser jeg som værende umuligt.

Så kan man jo nok regne ud at chancerne for at stige tilsvarende i en biceps eller triceps øvelse er minimal.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share