2 ugers peaking cyklus


Rommel
 Share

Recommended Posts

Er her nogen der kender til en god 2 ugers peaking cyklus i en eller anden form? Jeg kan ikke rigtig finde noget fornuftigt "skelet" at bygge de næste 2 ugers træning op til MOL3 op efter.

Jeg har tænkt lidt på gode gamle Bill Starr, der så vidt jeg ved kan køres så kort/længe det skal være, men andre ideer er velkomne! :)

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Bill Starr er en hemmelighedsfuld mand....Jeg kan ikke finde nogen ordenlige programforslag på nettet :retard: . Er der nogen der har et link, eller nogen der vil ridse hans principper op for mig? Jeg ved at der er en tung, middel og let dag på en uge og han kører med 5x5 princip, men det er også det hele. :4george:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Bill Starr er en hemmelighedsfuld mand....Jeg kan ikke finde nogen ordenlige programforslag på nettet :retard: . Er der nogen der har et link, eller nogen der vil ridse hans principper op for mig? Jeg ved at der er en tung, middel og let dag på en uge og han kører med 5x5 princip, men det er også det hele. :4george:

Rommel

Der ligger et Bill Star program i tråden med regneark i "Funktionel Styrke".

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke en ide bare at holde 2 ugers pause?

Tror du det ville have en særlig gavnene effekt på min styrke?

Jeg ville ihvertfald kede mig ihjæl uden vægtene. Der er jo ingen der siger at jeg skal træne super tungt i ugerne op til d. 21..... :rolleyes:

KJ (og andre)>> Er det meningen at man skal ramme sin 5 RM hver eneste gang man træner med Bill Starr's program

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville virkelig gerne grovsmadre mig selv, men jeg har bare ikke tiden til det. Så jeg kører lidt hygge Bill Starr og lidt tekniktræning med bindene indtil videre. Endvidere arbejder jeg med mit opspænd i bænken. Det er nok de 2 steder man kan hente noget på så kort tid.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share