MOL t-shirten


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

MZ-> da du er den eneste (formoder jeg), der har set t-shirten, og måske også prøvet den, er du vel næsten den eneste der nogenlunde kan bedømme størrelserne.

Det er mere så vi kan sammenholde og få den størrelse der passer bedst.

Med dette i baghovedet vil jeg spørge:

MZ - hvad er dine mål, og hvilken størrelse passer dig bedste

Er der evt. andre måder at bedømme hviken størrelse man skal have??

Har du mulighed for at tage t-shirts med til MOL-træf??

Det er mange spørgsmål, jeg ved det godt - beklager.

Mvh - Kenneth :wave:

Edited by Nexus
Link to comment
Share on other sites

Jeg har skrevet noget mere om om størrelser på siden.

Hvad jeg selv passer: Jeg er 186 cm og 85 kg (nok lidt mere bredskuldret end gennemsnittet for min højde). Jeg passer en XL, der dog ikke sidder stramt. L passer også, men er lige lidt for smal over skuldrene for mig. XXL kan også gå som en løs t-shirt.

Jeg kan godt tage t-shirts med til MOL-træf.

Link to comment
Share on other sites

Skal - selvfølgelig - også ha´ en, men skal lige høre: Er det med vilje den kun findes i den der "midt-90'er-jeg-har-haft-min-trøje-i-klorin-style"??? Findes den virkelig ikke i normale farver? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er den kun til herrer? Den t-shirt jeg har på lige nu måler 35 cm i skulderbredde, så jeg synes der er lidt langt op til 42 cm... :o

Kan iøvrigt godt lide det kæmpebillede der kommer frem, når man klikker på at få lov til at se den i større udgave... :rolleyes:

Min t-shirt måler 36 cm. <_< Så jeg synes godt nok også, der er langt op til de 42 cm... :o

Link to comment
Share on other sites

Er den kun til herrer? Den t-shirt jeg har på lige nu måler 35 cm i skulderbredde, så jeg synes der er lidt langt op til 42 cm...  :o

Kan iøvrigt godt lide det kæmpebillede der kommer frem, når man klikker på at få lov til at se den i større udgave... :rolleyes:

Min t-shirt måler 36 cm. <_< Så jeg synes godt nok også, der er langt op til de 42 cm... :o

Fornemmer jeg tid til kiks. Har I tøser hørt om kogevask og tørretumbler? ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Er det med vilje den kun findes i den der "midt-90'er-jeg-har-haft-min-trøje-i-klorin-style"??? Findes den virkelig ikke i normale farver?
Det er med vilje. "Normale farver" - mener du rød og grøn eller?
Er den kun til herrer? Den t-shirt jeg har på lige nu måler 35 cm i skulderbredde, så jeg synes der er lidt langt op til 42 cm...

Small er den mindste størrelse. T-shirten er tænkt til begge køn, men den sidder nok "lidt" løsere på de fleste kvinder. Min "kone" på 56 kg og ... øhh ... almindelig højde passer en small.

Er der forskel på længden fra størrelse XXL til XXXL
XXXL er både lidt længere og lidt bredere.
Det må være muligt at finde en måde at skibe sådan et par stykker til det sydtyske

Indsæt bare en tysk adresse, så skal vi nok sende dertil.

Link to comment
Share on other sites

Det er med vilje. "Normale farver" - mener du rød og grøn eller?

Rød og grøn er måske ikke lige de mest fortrukne, men f.eks en helt sort eller blå!? Det ville jo også være rart med lidt at vælge imellem! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gætte på, at disse trøjer kun sidder stramt til bryst/skulder, og sidder løst omkring maven? -Ligesom alle andre trøjer.

Kunne der ikke blive lavet en BB model, der sad stram omkring maven, selvom ens stats er 110bryst og 72talje?

-Altså bare en gang ude i fremtiden.

Det ser så åndsvagt ud, når t-shirterne flagrer omkring maven.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share