MOL t-shirten


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du kan overføre beløbet + 24 kr. til forsendelse til MOL's bankkonto:

Danske Bank

Reg. nr. 3306

Konto nr. 3306450131

Så sender jeg en t-shirt.

Jeg tager t-shirts med til MOL-træf, men tag venligst lige penge med hvis I ønsker at købe der.

Pasformen er ikke specielt BB, men som "almindelige" Psycho Cowboy t-shirts.

Der er kun en farve fordi risikoen ellers bliver for stor for at brænde inde med et usolgt lager. Der skal f.eks. bestilles mindst 25 i hver størrelse. Hvis der skal være 2 farver skal der være 50 i hver størrelse - men hvad nu hvis den ene farve ikke sælger? osv. osv.

Når t-shirtene er solgt kommer der nok andre sjove ting, men kun en eller to ting af gangen. Jeg har f.eks. en ide om at sælge hospitalets tissedunke som drikkeflasker. Det tror jeg kan blive et hit.

Link to comment
Share on other sites

Når t-shirtene er solgt kommer der nok andre sjove ting, men kun en eller to ting af gangen. Jeg har f.eks. en ide om at sælge hospitalets tissedunke som drikkeflasker. Det tror jeg kan blive et hit.

HEHE :lol: ...... næppe :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja det går pænt stækt med leveringen! :lol: Nu har vi jo osse ventet et stykke tid på den ;)

Jeg har osse fået min idag, XL- den passer helt fint i længden, men den sidder dog ikke så stramt. Jeg er 192cm høj og vejer 85kg. Jeg må bare til at træne noget mere overarm eller vente til den er krympet i vask:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Glad for at I (stort set) kan lide T-shirten. 

Det er helt bevidst at der ikke står ".dk".

Den fås kun i blå.

Den fås fra XXS til XXXL.

Jeg er færdig med at udtale mig om tidshorisonter, men efter pinse er et godt bud.

Prisen kan jeg først sætte når jeg har den samlede regning fra leverandøren. Et eller andet sted mellem 100 og 200 kr. er nok ikke urealistisk.

Ikke for at brokke mig (specielt meget :rolleyes:). Men hvad blev der af de små størrelser - XXS og XS? Jeg tror, vi er nogle stykker, der godt ville have haft dem. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Men hvad blev der af de små størrelser - XXS og XS

Jeg huskede forkert. Vi bestilte kun fra S og opefter. Problemet er at vi skulle bestille mindst 25 i hver størrelse og jeg tror ikke vi vil kunne sælge så mange i små størrelser.

Okay. Det er der jo ikke noget at gøre ved.

Link to comment
Share on other sites

T-shirten ser rigtig godt ud.

Jeg har lige bestilt en i medium, fordi nogle kommenteret at de er store i størrelserne, så jeg håber den passser.

Af andre t-shits, jeg har er der nogle i x-large, medium og large, der er lige store.

For det meste er det medium eller large, der passer mig.

Hvis jeg havde haft målet tværs over, lige under ærmerne, når den ligger på bordet, var jeg helt sikker.

Der skal den være ca 52 - 54 cm.

Skuldermålet kommer an på, hvordan den er skåret i facon hvor ærmerne er syet på.

Henning

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Nogen som har prøvet, at have den på i byen?? Kunne jo være, at den også er god som score t-shirt og ikke kun en som skal bruges til træning... jeg skal helt klart prøve det, når jeg får købt en B)

Ja selvfølgelig. Det var det første jeg gjorde da jeg fik den. Jeg drønede simpelthen ned på den nærmeste bodega kun iført min nye MOL trøje og de gamle ølaber var helt tosset med mig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share