MOL træf III - transportvejledning


Arne
 Share

Recommended Posts

TSKs placering i forhold til Tårnby station og E20 kan ses på kortet nedenstående.

Kommer man ad motorvejen skal man gøre følgende, ifølge Krak:

Drej fra ved Fra-/tilkørsel nr. 20 ca. 1,3 km

Følg Amagermotorvejen ca. 1,6 km

Fortsæt ligeud ad Vejlands Allé ca. 2,4 km

Drej til venstre ad Englandsvej ca. 1,9 km

Med tog skal man benytte Malmøtoget fra Hovedbanegården - nogle IC tog kører videre til lufthavnen og stopper også i Tårnby

Beregn god tid. der er i øjeblikket sporarbejder på Østerport - så Malmøtogene køre endnu mere uregelmæssgt end ellers...

Går de til tiden, så gælder minutal: 00 20 40

post-5-1055758510.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser det ud med parkeringsmulighederne på stedet??

Desuden:

Jeg har ikke været med på de andre træf - så det er muligt andre metoder har været brugt, men er det ikke en idé, at der bliver udleveret badges af en art - med online-navn på, således at man kan "kende" folk ?? Det kan jo bare være den skravede udgave som består af et stk. hvid label hvorpå der er skrevet med tusch.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Fine pakeringsmuligheder - ingen problemer. Jo vi skal have navneskilte - men det bliver næppe andet end en label - vi har et budget på 0 kr.

Perfekt !!

Mon ikke de fleste kan undvære en skilling eller to til at støtte formålet??

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at tage lyntoget fra Skanderborg til Høje Tåstrup og så S-banen derfra

1) Det tog er det der er i Århus 9:25, Odense 11:04, Høje Tåstrup 12:09 (Jeg står på i Skanderborg - efter at være kommet dertil med bumletoget fra Silkeborg - men jeg formoder ikke der er så mange MOl-boer på den del af strækningen).

Er der andre der skal med - hvis ja så send en PM med jeres mobilnummer - så må vi lige finde ud af at sidde sammen

2) Er der en venlig stedkendt sjæl der alligevel skal forbi Tårnby St. (formoder det er det nærmeste) omkr. 12:40?

Link to comment
Share on other sites

DaDane-> Blackmoore og jeg regner med at taget toget (ICL 24 ) klokken 9.30 fra Århus hovedbanegård. Derfra kører vi til Høje Tåstrup og tager toget(RE 2022 ) til Tårnby st. ankomst 12.39 :)

Kan ikke rigtig se hvor du får de angivende tognavne fra :blink: Det stemmer ihvertfald ikke helt overens med hvad jeg får frem (heller ikke hvis jeg skriver at afgang er fra skanderborg).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share