Moltræf - Bodyfitness-konkurrence


Arne
 Share

Recommended Posts

En konkurrence hvor 2 discipliner foreløbigt ligger fast. Chin-up og Bar-dip. Chin-up skal foretages med med håndfladerne VÆK fra en selv. Bredden er valgfri.

Konkurrencen bliver kørt som repetitioner. Det vil sige at den der kan tage flest gentagelser vinder (dog max 2 minutter).

Foreløbige Deltagere:

MaxPower

Dines

Icognito

Cilius

Angel

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt, at jeg ikke har nogen grund til at blande mig, da jeg ikke skal med, men under de 2 minutter, må man da slippe stange? Altså tage 10, gå rundt på jorden og vifte lidt med armene, tage 10 til etc...

Jeg troede sådanne konkurrencer gik ud på, at kunne tage flest rep i træk?

Der er selvfølgelig også den mulighed, at man ikke må fjerne hænderne fra stangen. Det ville nok hjælpe en del.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken dip udgave er det hvor håndfladen vender væk fra en? Er der ikke nogen der kan poste et link el.lign. hvor man kan se det udført. Umiddelbart har jeg svært ved at se hvordan man kan have håndfladerne væk fra kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken dip udgave er det hvor håndfladen vender væk fra en? Er der ikke nogen der kan poste et link el.lign. hvor man kan se det udført. Umiddelbart har jeg svært ved at se hvordan man kan have håndfladerne væk fra kroppen.
Det er altså i chinups, hvor man skal have håndfladerne væk fra kroppen ikke dips...
En konkurrence hvor 2 discipliner foreløbigt ligger fast. Chin-up og Bar-dip. Chin-up skal foretages med med håndfladerne VÆK fra en selv. Bredden er valgfri.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share