Pavel Tsaoulines 5-4-3-2-1 program


GadeDrengen
 Share

Recommended Posts

MadMan -> mht Pavel's 54321, så ser det ud som om på denne Summary of Pavel's Strength Routines, at man skal holde pause i det antal minutter som det antal reps man lige har udført.

Hvis man skal køre Pavel's 54321 på bænkpres skal man så droppe anden brysttræning eller kan man stadigvæk bare køre på med det oveni :confused2:

Link to comment
Share on other sites

MadMan -> mht Pavel's 54321, så ser det ud som om på denne Summary of Pavel's Strength Routines, at man skal holde pause i det antal minutter som det antal reps man lige har udført.

OK ... en god tommelfingerregel. Hvis dét - mod al forventning - skulle blive for let kan man jo bare bruge Blackmoore's forslag ;)

Hvis man skal køre Pavel's 54321 på bænkpres skal man så droppe anden brysttræning eller kan man stadigvæk bare køre på med det oveni  :confused2:

Det spekulerede jeg også selv over ... men med den forholdsvis store progression, der er i programmet tror jeg ikke der er meget tilbage i pattøjet - måske et enkelt sæt flyers for at få lidt udstrækning i musklen :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har downloadede den sidste version af Steggers excel-ting og smidt en 10RM ind. Kan det passe at der flere steder - de4n samme dag - står den samme vægt i 2 forskellige sæt efter hinanden ??

Eller er det bare mig der ikke fatter det der lbs-afrunding overført til kg :confused2: <_< :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eller er det bare mig der ikke fatter det der lbs-afrunding overført til kg   

Ja :tongue: Da afrundingen fra lbs til kg bliver lidt skæv, vil der optræde tal som fx 84 & 86,25 og de vil begge blive afrundet til 85kg. Det kan godt være man plejer at runde op, men så vil de to sidste jo bare blive til 87,5kg i dette eksempel. Tror også det er fint, at den runder ned, for programmet skal nok blive rigelig hårdt til sidst... ;)

Eksempel:

5 80

4 82,5

3 85

2 85

1 87,5

Link to comment
Share on other sites

Ja  :tongue:
:lol: :lol: :lol:

Okay, men jeg ville bare lige være sikker.

Tror også det er fint, at den runder ned, for programmet skal nok blive rigelig hårdt til sidst...  ;)

Min bænkpres og dødløft bliver nok glad for det i længden :bigsmile: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share