mit program til vudering


kerle
 Share

Recommended Posts

hey folkens jeg er en ung gut på 21 195/75 jeg har trænet i serøist i 3måneder og har tænkt mig at tage en måned til uden.....

jeg træner og æder så ledes

alle muskel grupper træner jeg således men 3set af 3øvelser og så næste gang jeg træner samme muskel gruppe tager liledes 3set men af andre øvelser aldså 6-7 øvelser per muskel gruppe fordelt over to gange

mit program ser sådan her ud

1:ben+læg+mave

2:bryst+tri+mave

3:hvile

4:ryg.nakke+mave

5:skulder+biceps+mave

6:hvile

når jeg så træner tar jeg et opvarmnings set og derefter køre jeg max for fult skruge så når jeg når jeg 3set er jeg totalt smadret

mit æde program ser således ud

når jeg vågner ved en 9tiden tar jeg mig en liter yogurt og måske lidt brød

kl10 træner jeg så

kl12 er jeg færdig og tar mig så nogle proteiner hvor efter jeg så tager hjem og får mig den vilde fråkorst æder og det så kun robræd og pålæg og så lige et æg

kl15 tar jeg en dåse tun med 250g paste til med ketchup på toppen og så lige for at pynte lidt på det hele jeg jeg mit 4 skiver bacon til

18 er der frit vald på alle hylder så længe det ik er piratos og vingumibamser

21 har jeg måske kågt nogle kartofler dagen før og så laver jeg mit et hav af mader ellers tar jeg mig bare noget robrød med pålæg måske lidt ris med ketchup med rejer til

24 tar jeg mig så en protein drik i mælk for at ligge en hinne i mave for at sænke optagelsen hen på natten

mellem alle måltider spiser jeg en del frugt

der er bare lige et problem ved det hele og der at jeg kan bare ik komme over 80kg hved ik hvorfor men det er bare max for mig

derfor har jeg så lige købt mig en kur som lyder på extraboline 2ml+ sustanon 250mg jeg skal være på den i 12 ugen og skal havde en af hver en gang om ugen

holder mit æde program og trænings program til det og er det en god kur det er min første så......?????!

hvad kur andgår har jeg ik bedt nogle om at fortælle mig at det er dumt ellr hvad folk nu pleger at sige men ejg håber jeg høre fra nogle der ved hvad det går ud på og har lyst til at vuderer og det holdet

skriv din mening og måske rattelser

Link to comment
Share on other sites

der er ikke noget galt i at spise slik, sålænge det er vingummi og lakrids. Det feder ikke, og lidt sukker i fast form, gør ikke den store skade. Bare spis slik!

Bacon derimod, ville jeg personligt holde mig fra!!

"kl 24 tar jeg mig så en protein drik i mælk for at ligge en hinne i mave for at sænke optagelsen hen på natten", det er fint at du tager en protein drik inden du går iseng, men det er altså netop for at fremme optagelsen iløbet af natten. Om natten er den tid, hvor din krop danner mest muskel masse, og den protion drik, skal sørge for at der er nok protein til denne dannelse!

  Ang. dit trænings program:

Jeg syntes du kører lidt for meget mave. Mavemusklen har jo ligeså stor mulighed for at blive overtrænet som alle andre muskelgrupper.

 hmm.....hvem der bare havde mulighed for at tilrettelægge hele sin dag efter hvornår man vil træne........arbejder du slet ikke????

Link to comment
Share on other sites

Det er svært at forvente at få seriøse trænings råd når man ikke selv er indstillet på at træning og opbygning af muskelmasse tager tid.

Du starter med at skrive jeg har trænet seriøst i 3 månder. DET ER INGEN TID.

jeg har trænet 5år, og 1 år seriøst. Jeg vejer heller ikke 80kg. Men tilgengæld er jeg heller ikke så høj.

Folk i dette forum er GENERALT ikke fortalere for at tage kure. Der er kun EN vej frem. Træning, planlægning, og at spise rigtigt.

Du ser ud til at gerne ville, du har plan lagt din træning meget, og også din kost. Derfor giv det dog det et halvt år, eller et helt år, og se hvad der sker.'

Dit indlæg passer bedre i Doping forumet.

Du fortæller ikke i dit indlæg hvilke øvelser du træner, om du har trænet før, hvad du har af trænings erfaring.

Du træner mave 4 gange om ugen. Hvor dagene ligger op af hinanden. HVORFOR?

Nå men du ville ikke have råd fra folk som ikke forstod dig. Men så stil helre samme indlæg under doping.

Link to comment
Share on other sites

kerle, dit indlæg har ramt denne rette del af debatten, men blackice har ret i at du må fortælle mere detalieret om dit niveau, øvelser, reps mm.

Du kommer nok ikke uden om at tælle kalorier. Umiddelbart tror jeg at du spiser for fedtfattigt. Spis mere af det sunde fedt og hold kun igen med det usunde.

De jeg kender på AS, som mangler viden om træning og ernæring får forbløffende lille udbytte samtidig med at de hurtigt taber det vundne. Men hva faen så napper man jo bare en kur mere. Hvor smart er det?

Link to comment
Share on other sites

3 md.

en måned til  uden hvad ? AS ?

dude, når du er så ny i faget går det stadigvæk meget hurtigt for dig med at smide nye vægte på.. .begynder du på AS allerede nu, kan jeg næsten med garanti fortælle dig at dit bindevæv og dine led ikke kan følge med..

just for your reference..

Hvis du nu beslutter at tage noget skidt alligevel, så skal du være ULTRA opmærksom på hvilke signaler din krop sender dig...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share