Hvor meget cykler vi


Chris27
 Share

Hvor mange kilometer cykler du om ugen  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg gjorde den meget hårde mentale udrensningskur sidste år - at jeg skilte mig af emd både bane, mtb og landevejs cykel, så lige nu bliver det til spinning 3 gange om ugen, der når man vis ikke mange kilometer. men indtil da blev det da til ca 150-200 om ugen......alt efter vejret (hørte jeg nogen sige luxus-dyr :4oops: ).....savner sgu landevejs cyklen

Edited by Dumb&Dumber
Link to comment
Share on other sites

D&D> Er det dig, som har svaret: har ingen cykel :blink: Det er vel lidt drastisk at skille sig af med alle cyklerne. Man kan jo stadig cykle, selv om man ikke er cykelrytter :bike: .

Mine kilometer er ganske almindelig transport til arbejdet (Hvilket var rigtigt vådt i fredags :swim: ).

Link to comment
Share on other sites

DaDane> Jeg har før læst, at du ikke har nogen cykel, og det undrer mig, specielt når du er på vægttabsvognen.

Hvis du bruger den til den daglige transport, så er der potentiale for en masse "gratis" motion, da du skulle bruge tiden på transporten alligevel ;)

Link to comment
Share on other sites

DaDane> Jeg har før læst, at du ikke har nogen cykel, og det undrer mig, specielt når du er på vægttabsvognen.

Hvis du bruger den til den daglige transport, så er der potentiale for en masse "gratis" motion, da du skulle bruge tiden på transporten alligevel ;)

Jeps du har ret.

Udover at jeg faktisk går en del netop på den konto. Jeg tager godt nok bussen til træning, - men skal alligevel gå lidt. Især hjemad har jeg en 1½ km's penge. Hvis jeg misser bussen sker det jeg går hjem (der er så yderligere 6 km). Det er dog ikke så ofte mere.

Link to comment
Share on other sites

D&D> Er det dig, som har svaret: har ingen cykel :blink: Det er vel lidt drastisk at skille sig af med alle cyklerne. Man kan jo stadig cykle, selv om man ikke er cykelrytter :bike: .

Mine kilometer er ganske almindelig transport til arbejdet (Hvilket var rigtigt vådt i fredags :swim: ).

ja...jeg måtte jo svare ærligt. Og JA det var meget drastisk at skille sig af med dem alle sammen.....i aint proud of it you know.....men er der ingen af jer der kender til den der følelse, nu skal det være - nu stopper jeg HELT.......og så ...øhhh stod han jo der med så dejligt mange tusindlapper i hånden....og man sparede jo immervæk også i forsikring... :4whip::4whip:

Link to comment
Share on other sites

hmm, cykler da dagligt til træning og på uni (dog ik lige i de her tider... :lol: )

men forrige sommer havde jeg fornøjelsen af at trille lidt rundt på en kæk lille Look som Ritzel havde kørt på...

men havde ik råd til at købe den <_<

desuden synes jeg ik rigtig jeg kan kombinere de lange ture med min bentræning længere :thumb_down:

fordelen ved ikke at have en kæk cykel er imidlertid at jeg er fri for at cykle med min lettere psykotiske ven som

:bike: 500-600 km om ugen.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

9km. til og fra arbejde hver dag = ca. 90km om ugen.

Jeg bryder mig nu ikke meget om at cykle, men det er hurtigere end bussen, og billigere end bilen. Derudover er der god motion involveret :)

Husker da jeg skulle træne til en 1/4-triathlon, og var indlagt til at skulle cykle en del som forberedelse. Hold kæft, hvor jeg hadede det. <_<

Edited by Diddley
Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg på træningssiden pt. er mere "simulatorcyklist" (spinner) end landevejsridder, så kunne jeg slet ikke tænke mit et liv uden mine 3 cykler. Som transportmiddel bliver vitybiken brugt 120-150 km hver uge - og det bliver da fortsat til 2-3 ture på 25-40 km på raceren

Link to comment
Share on other sites

Huha man bliver helt flov! :4oops:

Har stemt 5-19km. Der er ingen grund til at røre sig, når man ikke er på slankekur, og har svært ved at tage på.

Desuden har jeg kørt de km, jeg skulle i mit liv. Det år jeg kørte flest kilometer, lå jeg omkring de 23000-25000km. :bike: :bike: :bike:

Jeg har også været over de 1000km på en uge. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share