naivt spørgsmål om bentræning


THE BODY
 Share

Recommended Posts

ja jeg vidste ikke hvad jeg skulle vælge som overskrift.
Så tænk lidt længere over det næste gang...
er der nogle her inde som aldrig træner ders ben men alligevel har fået muskler?

Alle har vel muskler uanset om de træner ben eller ej ;)

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Alle har vel muskler uanset om de træner ben eller ej 

er du nu sikker på det :angelgrin: :biggrinbounce: :hehe:

uh. kan mærke den friske aftenluft bringer sarkasmen op i mig.... :bunny::bunny::bunny::bunny::bunny:

(nu sletter blackmoore sikkert mit indlæg igen....)

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig vil dine muskler vokse hvis du træner dem (mere end du plejer), det er ikke nødvendigt at træne ben for at få store arme. Men ikke desto mindre hjælper det faktisk.

Så ja - du kan få store arme uden at træne ben, - men det er fjollet. For det første fordi din arme vokser hurtigere hvis du også træner squat og dødløft, for det andet fordi det ser totalt latterligt ud hvis du har en stor smuk velformet brystkasse og et par gode guns - og så nogle små latterlige stylter nedenunder.

Ang. overskriften er den nok ændret af en moderator eller evt. Morten Z. Det er muligt du ikke synes den er helt rammende, men den er langt mere rammende end hubabubahubabuba. En titel der er direkte latterlig - og gør det ubegribeligt svært at finde en tråd efterfølgende.

Link to comment
Share on other sites

hvad er naivt og hvem har ændret overskriften?

Moderatorerne, Arne og Blackmoore kan ændre overskrifter og andet smart for at holde orden i foraet.

Hvis du mener om man kan få større benmuskler uden at træne ben, så er det temmelig naivt.

Hvis det er muskelvækst på overkroppen du er ude efter, så er det også ret åbenlyst at du vil få resultater selvom du ikke laver f.eks. squat.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du mener om man kan få større benmuskler uden at træne ben, så er det temmelig naivt.

Hvis det er muskelvækst på overkroppen du er ude efter, så er det også ret åbenlyst at du vil få resultater selvom du ikke laver f.eks. squat.

Nemlig. Gode ord igen MaxP. ;)

Link to comment
Share on other sites

okay jeg ved at det muligvis er en fordel at træne squat og dødsløft. Men je vil altså kun træne dødsløft. Jeg har prøvet at squatte og jeg kan mærke det ikke lige er det bryfer mine knæ sig ikke om da jeg bliver øm. derfor vil jeg hellere bruge benpres og knæ ekstension og kan det ikke være ligeså godt foruden squat?

og hvorfor er dødsløft under ben øvelser er det ikke mere en rygøvelse?

`mange tak for svarene drenge men hvad betyder naivt er det undrene

Link to comment
Share on other sites

hvad betyder naivt er det undrene
Er det mig, der er naiv, eller vil du rent faktisk vide det?
Naiv (fr. naïf, af lat. na'tivus medfødt, naturlig, af' natus født) barnlig; umiddelbar; troskyldig; enfoldig;

Gyldendals Fremmedordbog

10. udgave 2. oplag

Er den her tråd kørt lidt af sporet...? Det tror jeg nok den er!

Q

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share