Sådan træner Brad Pitt


Jay
 Share

Recommended Posts

Følgende er sakset fra et amrikansk board - angiveligt skulle man kunne se Pitten træne disse øvelser på "E".....Tallene efter øvelserne er vægten i pounds.......

Monday Chest

3 - 25 push ups

3 - nautilus press 45,55,65

3 - nautilus incline press 55,65,70

3 - pec deck machin 40,45,50

Tuesday Back

3 - 5 pull ups

3 - seated rows 75,80,85

3 - lat pull downs 85,90,95

3 - t bar rows 50,55,60

Wednesday shoulders

3 - arnold press 35,35,35

3 - laterals 15,15,15

3 - front raises 10,10,10

Thursday Bicep/Tris

3 - nautilus curl machine 20,25,30

3 - ez curls cable 30,35,40

3 - hammer curls 15,20,25

3 - push downs 50,55,60

Friday

Treadmill 45 minutes 65-75% MHR

Sat/Sun off

Reps Range From 20-30 reps on all exercises

Hvor fanden er bentræningen henne? :4whip:

Link to comment
Share on other sites

ikke synderligt meget, måske 90-110.... kameraet gør jo generelt folk mindre... i fight club og snatch ser han da langt fra lille ud, så jævnfør sidste punkt må han da se rimeligt grum ud i virkeligheden.... fedtprocenten tror jeg er ret tæt på.....

Link to comment
Share on other sites

Det der Nautilus halløj, der tror jeg rent faktisk ikke man opererer med kg angivelser på det man løfter. Tallene har såvidt jeg er orienteret noget med procenter at gøre.

Jeg tror i høj grad det er hans ansigt og hans udtryk der især gør pigerne våde i trussen, snarere end det er begejstring over hans krop. Men hvad ved jeg <_< <_<

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke homo-seksuel (hehe) men enhver der har set Fight Club forstår vel godt hvorfor pigerne er vilde - OGSÅ med hans krop... han er da markeret for sindssygt vildt... ???

Back to straight world again :lol: ....

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke homo-seksuel (hehe) men enhver der har set Fight Club forstår vel godt hvorfor pigerne er vilde - OGSÅ med hans krop... han er da markeret for sindssygt vildt... ???

Sindsygt markeret?! Det kræver da også man har en vis portion muskler... Jeg husker ham som rimelig lille i både snatch og fight-club. Synes egentlig bare han lignede en som tog armbøjninger, mavebøjninger og hold lidt igen med maden :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Bradd Pitt har taget AS, for at medvirke I en ny film. Der har været flere rapporter fra Hollywood om, at han IKKE har kunne kontrollere sig selv, og op til flere gange gået amok på folk bag scenen. Dette er der flere personer som har set, hørte jeg I et interview på DR, - vistnok. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share