Nye øvelser


Frankie
 Share

Recommended Posts

Jeg har et lille problem med at blive ved med at finde på nye programsammensætniner skifter ca vær 8 uge for at udnytte "chock efekten" det er især brystøvelser det kniper med. jeg vil blive meget glad hvis I gider komme med nogen gode forslag til mig også gerne på "komplette" programmer da jeg altid er åben for fornylser skriv gerne om jeres personlige erfaringer med jeres forslag på forhånd tak

Frankie

Ps jeg træner 3-4 gange pr uge og mine programmer er som regel bygget op omkring 4 basisøvelser (ben(squat/benpress) bryst(bænk/bryst maskine) ryg(pull ups/træktårn/chin ups)Mave (chrunch/"leg raise")    

Link to comment
Share on other sites

En brystmaskine er da en maskine som laver bryster.

Hvis det ikke var et ironisk spørgsmål, lidt svært at se ud fra context, så vil jeg gerne svare. Jeg tro at han mener et Pec-Deck, du ved sådan et til at lave maskin-flyes og butterflyes.

Jeg har megaømme patter i dag og har også haft det de 3 foregående søndage. Jeg træner bryst lørdag. Mit program har været følgende:

2 sæt incline db press 25 rep (opvarmning)

4 sæt incline db press 12-10-8-8 reps

3 sæt incline barbell press 10-8-6 reps

1 sæt incline barbell press negatives 6 rep

3 sæt decline db press 10-10-10

3 sæt weighted dips mellem 10-20 reps

Udstrækning

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share