Bøger om BB


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hej jeg står og mangler et par gode bøger om BB, er der nogle som i kan anbefale, elller ved hvor jeg kan købe dem henne, helst danske sider.

Ejer foreløbig: Effektiv bodybuilding af ove rytter

og  Encyclopidia of bodybuilding.

Men mangler stadig bøger om hvordan man belaster musklerne mest muligt, og hvor dan man varierer sin træning bedst.

Link to comment
Share on other sites

Generelt findes der meget få gode bodybuilding bøger. De fleste er på samme niveau som bodybuilder bladene, og har som regel ikke nogen videnskabeligt basis. Jeg synes dog Fred Hatfields bog, Hardcore Bodybuilding: A Scientific Approach er en udemærket bog.

Jeg ville dog generelt foretrække de bøger som er skrevet om styrke, ligegyldig om jeg var bodybuilder eller styrke atlet, da der generelt er meget mere at hente i disse bøger. Der er flere gange i tidligere posts her på MO blevet nævnt bøger som er værd at læse. Du kunne f.eks starte med Tudor Bompa´s grundlæggende bog, Serious Strength Training. Bompa´s bog har mere at byde på en de fleste bodybuilding bøger, som for det meste bare forsøger at sælge et system som f.eks HIT. Enten det, eller også er det bare en gengivelse af BB bladenes sædvanelige info.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share