Jasmin hajdarevic


anabol
 Share

Recommended Posts

nogen der kender noget til ham? er han gammel styrkeløfter?

jeg så ham på bakken til Danmarks stærkeste mand og han var nok den eneste der kunne true Guffi (men han fik en skade)

her er lidt om ham http://hjem.get2net.dk/dfsa/dsm2001.htm og her http://hjem.get2net.dk/dfsa/dsm2000.htm

har prøvet at søge lidt oplysninger om ham men der er ikke så meget at hente

Edited by anabol
Link to comment
Share on other sites

Han var godt nok hurtigt op ad trapperne i 2. disiplin :o

Nu sidder jeg sikkert og er bagklog, men jeg synes det var tydeligt selv på laaang afstand, at skulderen ikke ville holde til at fuldføre træstammeløftet. Dumt at han ikke stod over, med det resultatet han allerede havde, kunne han stadig havde været med i konkurrencen. Den så ellers naarsty den skade han fik.

Link to comment
Share on other sites

Bare rolig, hans skade er ikke så slem som den så ud til at være. Eller... han tager det ikke så tungt. Han vandt "Danmarks stærkeste hold" stævne her den 9. august i Randers, hvor Guffis hold kom på 3. plads.

Hand skulder har det ok. Og som svar til SAS' kommentar om at han kunne være blevet med hvis han stoppede med træstemmeløft i god tid... Du kender ikke Jasmin! Han ville ikke stoppe så længe han kan køre om så hele hans krop gik i opløsning. Sådan er han. Da vi kom på hospitalet for at hente ham den dag, var han ked af at han ikke kunne komme videre og ville køre tilbage til Bakken. Han kunne indhente det, sagde han.

"jezabel"

Link to comment
Share on other sites

ja der var jo tid nok jeg var derude i 6 timer :o

men guffi vandt rimlig suverænt, jasmin var den eneste der var i nærheden af Guffi

på trapperne hvor de skulle løfte lodder op der blev han slået med sølle et halvt sek af guffi

det nagede ham lidt kunne man se (forståeligt nok)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share